حملات موشکی حزب الله به پایگاه «الکرمل» در جنوب حیفا

اقتصاد ایران: جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه الکرمل در جنوب حیفا را با موشک هدف قرار داده و همچنان برای دفاع از لبنان و مردم مظلوم و سربلند آن آماده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه اعلام کرد که پایگاه الکرمل در جنوب حیفا را با موشک هدف قرار داده و همچنان برای دفاع از لبنان و مردم مظلوم و سربلند آن آماده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در چارچوب سلسله عملیات خیبر و پاسخ به تجاوزات و جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه  غیرنظامیان مرتکب می شوند، مقاومت اسلامی لبنان با ندای لبیک یا نصرالله، پایگاه الکرمل در جنوب حیفا را با موشک هدف قرار داده و همچنان برای دفاع از لبنان و مردم مظلوم و سربلند آن آماده است و هرگز لحظه ای از وظیفه خود برای بازداشتن دشمن از قلدرمآبی و تجاوزاتش بازنخواهد ایستاد.

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه دیگر خود مسئولیت حمله به پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «بلیدا» در ارتفاعات کنعان را به عهده گرفت.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی با پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی که در حال نفوذ به شهرک بلیدا در ارتفاعات کنعان بودند، از فاصله صفر با آن‌ها درگیر شده و همه آن‌ها را با مسلسل هدف قرار داده و در نتیجه تعدادی از نظامیان رژیم اسرائیل به هلاکت رسیده یا زخمی شدند. رسانه‌های عبری برای این حادثه، از تعبیر سخت و دردناک استفاده می‌کنند.

مقاومت لبنان که طی چند هفته گذشته، بر شدت و میزان عملیات‌های خود ضد دشمن صهیونیستی افزوده است، از بامداد تا صبح امروز، یکشنبه، از انجام 10 عملیات علیه اشغالگران خبر داد.

حزب‌الله لبنان صبح دیروز اطلاعیه‌ای به‌زبان عبری نوشت و طی آن به شهرک‌نشین‌ها هشدار داد که از مرز لبنان تا ساحل شهر حیفا، از اطراف پایگا‌‌ه‌ها و مکان‌های حضور ارتش اسرائیل فاصله بگیرند.

در بیانیه اتاق عملیات حزب‌الله آمده است: رژیم صهیونیستی نتوانسته است بر هیچ یک از تپه‌هایی که تلاش می‌کند به‌سمت آنها پیشروی کند، سیطره یابد. پایگاههای نظامی رژیم صهیونیستی، اهداف یگان موشکی و هوایی مقاومت اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ