فرهنگ مقابله با مستکبران جهانی باید برای نسل جوان تبیین شود

اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت با اشاره به اهمیت یادآوری یوم‌الله ۱۳ آبان برای نسل جوان در جامعه گفت: فرهنگ مقابله با مستکبران جهانی باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر یکشنبه در جلسه مشترک ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و پدافند غیر عامل که با حضور اعضای شورای تأمین و تمامی رؤسای ادارات در فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) و با اشاره به اینکه روز ١٣ آبان یادآور سه رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است اظهار کرد: این روز یادآور تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ١٣ آبان ۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش آموزان در ١٣ آبان ۵۷ که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی و همچنین مهمترین موضوع استکبار ستیزی است که در سال ۵۸ و تسخیر سفارت آمریکا در ایران توسط دانشجویان پیرو خط امام که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رخ داد.

فرماندار شهرستان شفت با تاکید بر انگیزه ایمانی و بصیرت و عقلانیت به عنوان سه عنصر مبارزه با استکبار جهانی، خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه در فضای مجازی از سوی دستگاه‌های فرهنگی در این راستا شد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی شهرستان در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان تصریح کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

نقدی با اشاره به اهمیت یادآوری یوم‌الله ۱۳ آبان برای نسل جوان در جامعه اسلامی تاکید کرد: فرهنگ مقابله با مستکبران جهانی باید برای نسل جوان تبیین شود و هر اندازه که این فرهنگ در بین جوانان افزایش پیدا کند، نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی نیز خنثی می‌شود.

فرماندار شفت گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان شفت امسال هم با حضور گسترده و همراه با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، یک بار دیگر روح استکبار ستیزی خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

وی ادامه داد: مردم مسلمان و انقلابی شهرستان شفت روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه همگام با امت خدا جوی ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ضمن محکوم نمودن جنگ رژیم کودک کش اسرائیل، فریاد استکبار ستیزی را سر خواهند داد.

پدافند غیرعامل بستر مناسب برای توسعه پایدار است

فرماندار شفت در ادامه با تاکید بر توجه به ویژه به حوزه پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل بستر مناسب برای توسعه پایدار است

وی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم فرهنگ پدافند غیرعامل در بین افراد جامعه نهادینه شود، چرا که بهترین راه مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی و همچنین کاهش خسارات مالی و جانی، فراگیری آموزش‌ها و اقدامات پدافند غیر عامل است.

فرماندار شفت با اشاره به تأثیرات مثبت پدافند غیرعامل گفت: برای مقابله با تهدیدات و آسیب‌های دشمنان، پدافند غیر عامل یک ضرورت و نیاز است.

نقدی گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها ممکن است در خطر آسیب و تهدید باشند، بنابراین در پدافند غیر عامل قرار گرفته و باید آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات احتمالی را داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ