تفکر مقاومت ادامه دارد/ تاکید بر انتقال بین نسل ها

اقتصاد ایران: دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: حرکت های اخیر نشان می دهد تفکر مقاومت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر ظهر یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با محوریت بزرگداشت مفاخر «مرحوم آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه فقید شهر یاسوج» به اهمیت فرهنگ و نقش آن در جامعه پرداخت و افزود: کمتر مصوبه‌ای در شورای فرهنگ عمومی مطرح می‌شود که به تحقق نرسد.

وی با اشاره به مظلومیت فرهنگ در جامعه گفت: گاهی یا حواسمان نیست یا دقت کافی نداریم و فکر می‌کنیم کار فرهنگی انجام نمی‌شود، در حالی که در موضوعات حماسی، مردم با شور و اشتیاق حضور دارند و علیرغم همه فشارها و مشکلات، کار فرهنگی به خوبی پیش می‌رود.

امام جمعه دهدشت با تقدیر از اقدامات شجاعانه رئیس مجلس به پشتوانه ملت و فرهنگ شهادت، این اقدامات را ماحصل کار فرهنگی جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: نباید به سمت ناامیدی حرکت کنیم.

وی افزود: اقتدار فرهنگی جمهوری اسلامی کار را به جایی رسانده که مردم برای باز شدن راه و نبرد در لبنان اصرار می‌کنند و دشمن می‌داند که فکری که به آزادی‌خواهان دنیا تزریق می‌شود، از جمهوری اسلامی است.

وحدانی فر همچنین به نقش علما در ترویج فرهنگ منطقه اشاره کرد و خدمات آیت‌الله ملک حسینی و مرحوم آیت‌الله حسینی را مورد تقدیر قرار داد و گفت: این ظرفیت‌ها باید به نسل‌ها گفته شود و تکریم علما در استان ما به خوبی انجام نگرفته است و شخصیت مفاخر باید برای دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین شود.

امام جمعه دهدشت در پایان تأکید کرد: حرکت‌های اخیر نشان می‌دهد تفکر مقاومت و خواسته‌های حاج قاسم‌ها همچنان ادامه دارد و این موضوع باید به درستی به نسل‌های آینده منتقل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ