مرکز پایش تصویری با ۶۴ دوربین در شهر خرم‌آباد راه‌اندازی شد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از راه‌اندازی مرکز پایش تصویری با ۶۴ دوربین در شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حسنوند در بازدید از مرکز پایش تصویری شهری خرم‌آباد که به ۶۴ عدد دوربین مجهز شده است با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دادستانی از بدو حضور بنده در استان پیگیری و اجرای سیستم پایش تصویری بوده که امروز محقق شد، اظهار داشت: نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها در کاهش و کشف جرم و جنایت بسیار مؤثر است.

وی افزود: سایر برنامه‌های دادستانی مرکز استان از جمله اجرای احکام صادر شده در خصوص تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها بود که فقط در یک مورد ۷۰ هکتار از اراضی شهرک صنوف طی روزهای اخیر رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، اضافه کرد: اجرای احکام پرونده‌هایی که حدود چند سال از صدور حکم آن‌ها گذشته و اجرا نشده بود، ساماندهی میادین و میوه‌فروشان، جمع‌آوری ضایعات فروشان، کاهش سرقت در استان، مقابله و برخورد با اراذل اوباش، برخورد با تیراندازی‌ها در تالارها و مراسم‌های عروسی و عزا از جمله مواردی بود که در دوره حضور بنده در استان پیگیری و نتایج مطلوبی در این زمینه‌ها حاصل شد.

حسنوند، تصریح کرد: مجدانه در کل شهرستان‌های استان موضوع پایش تصویری را پیگیری کرده‌ایم و تقریباً در کل استان این مراکز تجهیز و راه‌اندازی شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه قضا بر اساس سند تحول پیش می‌رود که بر اساس قانون اساسی و قوانین عادی و اسناد بالادستی تهیه شده است، گفت: پیگیری و راه‌اندازی مراکز پایش تصویری یکی از برنامه‌های سند تحول قوه قضائیه و دادستانی کل کشور است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، یادآور شد: دوربین‌های را اندازی شده چندمنظوره بوده و حل مشکلات و معضلات ترافیکی، پیگیری تخلفات رانندگی و نیز بهره‌برداری لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و تعقیب جرم، جلوگیری از تضییع حقوق عمومی و خصوصی شهروندان و پیگیری و صیانت از حقوق عامه را در پی خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ