زمان و مکان برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی مشخص شد

اقتصاد ایران: رئیس سازمان لیگ برتر کشتی از احتمال برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینالی لیگ کشتی آزاد و فرنگی در روزهای ۱۶ و ۲۱ آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مسابقات مقدماتی تیم‌های شهرداری مسجد سلیمان و شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی به‌عنوان تیم‌های اول و دوم گروه الف و تیم‌های آلینوس و دانشگاه آزاد اسلامی قم به‌عنوان تیم‌های اول و دوم گروه ب به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

بر این اساس در مسابقات نیمه نهایی (ضربدری) مرحله پایانی این مسابقات، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی با شهرداری مسجد سلیمان و آلینوس با شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی رقابت خواهند کرد. پیروز این مسابقات دیدار فینال و بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره زمان و مکان مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: به احتمال زیاد مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی در آذرماه برگزار خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌های ما به احتمال زیاد روزهای ۲۱ یا ۲۲ آذرماه این مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد مکان برگزاری این مسابقات عنوان کرد: با توجه به اینکه تا آن زمان وقت داریم هنوز در مورد مکان برگزاری مسابقات تصمیم نگرفتیم، ولی با توجه به شرایط تیم‌ها به احتمال زیاد مسابقات در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد درخواست میزبانی از سوی تیم شهرداری مسجد سلیمان عنوان کرد: آن‌ها درخواست میزبانی دادند ولی ما باید شرایط را درنظر بگیریم. با توجه به این که تیم‌ها از استان‌های دیگر هستند شاید شائبه جانب‌داری از میزبان مطرح شود به همین خاطر به احتمال زیاد این مسابقات در تهران برگزار خواهد شد.

یاری همچنین در مورد زمان و مکان برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد هم گفت: فینال مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد به صورت قطعی ۱۶ آذرماه برگزار می‌شود. اما چون مسابقات دور برگشت کشتی آزاد هنوز برگزار نشده و این رقابت‌ها هم سه هفته طول می‌کشد بلافاصله بعد از مسابقات جهانی آلبانی برگزار خواهد شد و برای آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد هم به طور حتم در تهران برگزار خواهد شد و قصد برگزاری این مسابقات در شهرهای دیگر را نداریم. فعلاً هم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی به خاطر پیش رو بودن مسابقات جهانی آلبانی تعطیل شده و بعد از مسابقات دوباره شروع خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ