معاون رئیس جمهور از مازوت‌سوزی در اصفهان جلوگیری کند

اقتصاد ایران: اصفهان-رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان گفت: رئیس سازمان محیط زیست، دستور تسریع در اجرای مصوبات حمایتی در توسعه حمل و نقل عمومی، جلوگیری از مازوت سوزی و حذف توسعه صنایع آلاینده را بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نباتی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در نطق میان دستور صد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور در حوزه محیط زیست به اصفهان اظهار کرد: صدای مظلومیت اصفهان به جایی نرسیده و مردم اصفهان در بحث آلودگی به شدت مظلوم هستند. خواهش ما از شیما انصاری این است که دستور تسریع در اجرای مصوبات حمایتی در توسعه حمل و نقل عمومی بدهند که کاهش آلاینده‌های متحرک را به همراه خواهد داشت. همچنین جلوگیری از مازوت سوزی در زمستان و حذف توسعه صنایع آلاینده از اصفهان ۲ مورد دیگری است که به دستور وی می‌توان پیگیری کرد.

وی افزود: در گذشته صدا و سیما در جلسات علنی شورای اسلامی شهر حضور پیدا کرده و از ابتدای جلسه نیز گزارش خبری تولید می‌کردند، بعد از مدتی دیگر در صحن حضور پیدا نکردند یا در آخر جلسه حضور پیدا می‌کردند، با مدیرکل صداوسیمای اصفهان نیز در این باره صحبت کردم که گفتند در جریان نیستم اما پیگیری می‌کنم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهم‌ترین جلسه‌ای که صدای مردم اصفهان است صحن شوراست، هزینه‌های رسانه‌ای به کنار اما صحن شورا موضوع قابل اهمیتی است.

وی با دعوت از همکاران و مدیران و کارشناسان شهری برای حضور در جلسه پنجشنبه که پیرامون برنامه جامع در کارخانه ریسباف برگزار می‌شود، گفت: این برنامه جامع که وارث آن هستیم مصوب سال ۱۳۶۷ است و اتفاقی که رقم می‌خورد به نوعی رقم زننده آینده شهر اصفهان است. برخی جلسات خاص و حساس است که خواهش می‌کنیم همکاران در این جلسه حضور پیدا کردند. گرچه متأسفانه شورای شهر در فرآیند تصویب برنامه جامع نیست اما با توجه به نقش شورا در تدوین شرح خدمات به نظر می‌رسد که می‌توانیم حضور بهتری داشته باشیم.

نباتی‌نژاد با قدردانی از کسانی که دوره ارزیابی تعالی را در سازمان‌ها و حوزه‌های شهرداری انجام می‌دهند، گفت: این دوره برای چندمین بار است که اجرا می‌شود و تمرکز بر راهکارهای بهبود در سازمان‌ها دارد و قدم به قدم سازمان را به تعالی خود نزدیک می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ