تنبیه انضباطی امیر تتلو در زندان

اقتصاد ایران: سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که امیرحسین مقصودلو (تتلو) در زندان به دلیل رفتار خلاف قانون مشمول تنبیهات انضباطی شده و هیچ تسهیلات خاصی به او داده نشده است. او دو پرونده دارد: یکی مربوط به توهین به مقدسات و دیگری به تشویق به فساد و فحشا که به مجموع ۱۵ سال حبس محکوم شده است.

به گزارشسلامت نیوز به نقل از ایسنا،اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری خود به مشکلات حوزه دارویی اشاره کرد و گفت که ۸۰۰ بیمارستان به سامانه رهگیری دارو متصل شده‌اند و ۳۰۰ بیمارستان دیگر هنوز به این سامانه متصل نیستند. وی تاکید کرد که لازم است نظارت بیشتری بر قاچاق دارو و مشکلات زنجیره تأمین انجام شود.


جهانگیر درباره وضعیت دو خبرنگار (الهه محمدی و نیلوفر حامدی) گفت که آن‌ها به ۶ سال حبس محکوم شده‌اند که ۵ سال آن به عنوان مجازات اشد اعمال خواهد شد. وی همچنین به پرونده‌های معدن شازند و طبس اشاره کرد و اعلام کرد که مقصران این حوادث تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.


در مورد بازگشت دانشجویان اخراجی، جهانگیر گفت که این موضوع به صلاحیت دانشگاه‌ها مربوط می‌شود و قوه قضاییه در این زمینه وظیفه‌ای ندارد.


سخنگوی قوه قضاییه درباره برخورد با انتشار اخبار کذب و شایعات گفت که این قوه با جدیت به این موضوعات رسیدگی می‌کند و ۹۵ درصد موارد تخلف به سرعت اصلاح شده‌اند.


جهانگیر همچنین در خصوص طرح لایحه تجارت و اقدامات دستگاه قضایی در این زمینه گفت که این لایحه در حال بررسی در مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان است و قوه قضاییه در این رابطه هنوز نظری نداده است.

این نشست خبری نشان‌دهنده اهمیت قوه قضاییه در پیگیری موضوعات قضایی و اجتماعی و نیز نظارت بر سلامت عمومی و نظم در جامعه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ