پاداش زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بهشت است

اقتصاد ایران: قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: کریمه اهل بیت علیهم السلام دارای منزلت و جایگاه ویژه ای است و در روایات آمده که پاداش زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بهشت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری پیش از ظهر یکشنبه در اجتماع نوجوانان فاطمی در حرم بانوی کراکت با تسلیت در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: کریمه اهل بین علیهم السلام دارای منزلت و جایگاه ویژه ای است و در روایات آمده که پاداش زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بهشت است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید بانوی کرامت را الگوی زندگی خود برگزینند گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس داشتیم که در عین حالی که کمترین سن را داشتند اما توانستند به مقام‌های عالی دست پیدا کنند و این به دلیل ان بود که به اهل بیت علیهم السلام و قرآن تمسک جستند.

ماندگاری ابراز کرد: شهدای دانش آموز به تعبیر قرآن کریم ده‌ها مدال آسمانی آوردند و قرآن کریم می‌فرماید شهدا با مرگ نمی‌میرند بلکه زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند و امروز نیز راه برای رسیدن به مدال‌های آسمانی باز است و جوانان و دانش اموزان باید در این مسیر قدرم بردارند.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه سلام الله علیها همفکر با امام زمان خود بود افزود: برخی‌ها فکر می‌کنند اگر با آمریکا کنار بیاییم سایه جنگ از ما برداشته می‌شود که اینگونه نیست و افرادی که فکر آنان خدایی است می‌گویند ابرقدرت خداوند است و دست خداوند بالاتر از دست‌ها است.

استاد حوزه علمیه قم ابراز کرد: باطل رفتنی است و حضرت زینب کبری (ع) پس از واقعه عاشورا در برابر یزید ایستاد و بر این موضوع تاکید کرد و امروز نیز رژیم صهیونی که ریشه باطلی دارد هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما معتقدیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی نابود شدنی هستند.

ماندگاری تصریح کرد: حزب الله ریشه قرآن دارد و هر کسی ریشه قرآنی داشته باشد از هیچ چیز هراسی به دل راه نخواهد داد.

وی تاکید کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها همراه با امام زمان خود همدل و همراه بود و امروز ما هم فریاد می زنیم که همراه با رهبر معظم انقلاب پشتیبان مردمان مظلوم عالم هستیم.

وی ادامه داد: قرآن تاکید دارد که در برابر دشمن نباید ترسید که در این صورت دشمن پیشروی خواهد کرد و امروز مردم مظلوم فلسطین عدم هراس از دشمنان اسلام را به اثبات رساندند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز هزاران نفر از جوانان و نوجوانان ما آمادگی دارند تا در صورت فراهم آمدن شرایط در برابر رژیم صهیونی ایستادگی و مبارزه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ