پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه بزرگ یکهزار و ۱٠ واحدی مسکن ملی

اقتصاد ایران: دهدشت_ فرماندار کهگیلویه از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه بزرگ یکهزار و ۱٠ واحدی مسکن ملی در حاشیه جنوبی دهدشت خبر داد.

سید حمزه محقق زاده در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی دهدشت در گفت و گو با مهر افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان کهگیلویه، پروژه یکهزار و ۱٠ واحدی است که در حاشیه جنوبی شهر دهدشت جانمایی و آغاز به کار شده است.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی و پیمانکار این پروژه فعالیت می‌کند و کارهای مقدماتی آن از ابتدای دولت انجام شده بود.

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: این پروژه تا کنون حدود ۵۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

محقق زاده با بیان اینکه خدمات مورد نیاز این پروژه به خوبی انجام شده و برق‌رسانی به واحدها در دست اقدام است، خاطر نشان کرد: به زودی با نصب ترانس، تمامی واحدها برق‌دار خواهند شد.

وی یکی از مشکلات موجود را مربوط به واگذاری قسط دوم وام عنوان و خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های استاندار جدید در بدو ورود به استانداری بخشی از این آزادسازی انجام شده و پرونده‌سازی در حال انجام است.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: بانک‌ها به عنوان متولی این موضوع باید حتماً پرداخت‌ها را انجام دهند.

محقق زاده با اشاره به موضوع دیگری که نیاز به توجه بیشتری دارد، گفت: مبحث دیگر، آزادسازی هزینه‌هایی است که باید توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شود.

وی این مشکلات را شامل سامان‌دهی معابر، جدول‌کشی و بهسازی معابر اصلی ورودی و خروجی عنوان کرد و گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما و بارش‌ها، مشکلاتی در تردد این منطقه پیش‌بینی می‌شود که با اراده‌ای که در سطح استان وجود دارد، امیدواریم این مسائل رفع شوند.

محقق زاده یکی از اولین و مهم‌ترین جلسات تشکیل شده در سطح استان را کمیسیون مسکن با حضور استاندار جدید عنوان کرد و گفت: ادارات کل و بانک‌ها نیز پیگیر رفع عقب‌افتادگی تعهدات خود هستند تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیشتر این پروژه تا پایان سال باشیم.

وی کیفیت بالای این پروژه‌ها را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و بیان کرد: این طرح با نظارت دقیق انجام شده و می‌توان گفت یکی از بهترین پروژه‌های مسکن در سطح استان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ