گفتمان وفاق باید در استان یزد ظهور و بروز پیدا کند

اقتصاد ایران: یزد- نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: وفاق توسط رئیس جمهور به ادبیات سیاسی کشور وارد شد و این گفتمان باید در استان یزد ظهور و بروز پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پوردهقان صبح یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد از تلاش‌های شبانه روزی مهران فاطمی تقدیر کرد و اظهار داشت: او به واقع وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد و امیدواریم از تجربیات امثال ایشان در امور مختلف استفاده شود.

وی با بیان اینکه پست استانداری یزد از پست‌های سخت در زمینه‌های مختلف است، افزود: انتظارات بسیاری در حوزه های سیاسی، فرهنگی، تولید و … از استان یزد وجود دارد.

پوردهقان همچنین با اشاره به انتظاراتی که مردم از استاندار جدید دارند، بیان کرد: برای انتخاب استاندار یزد، هر فرد و گروهی نخبه گروه خود را معرفی می کرد و بعد اعمال فیلترها، به دو یا سه نفر رسیدیم و در نهایت محمدرضا بابایی به عنوان گزینه قطعی معرفی شد.

وی تاکید کرد: افرادی که اسامی آنها به عنوان استاندار مطرح بود، همگی قوی و قدر بودند و هر کدام سکان استانداری را به دست می گرفتند، اتفاقات خوبی برای استان رقم می خورد و اکنون که محمدرضا بابایی استاندار یزد شده است، همه باید با اتحاد و همدلی و هم افزایی به فکر پیشرفت استان و کشور باشیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس عنوان کرد: کلمه وفاق کلمه ای بود که رئیس جمهور به ادبیات سیاسی کشور اضافه کرد و در این زمینه بسیار قوی در حال پیش روی است و نگاهی به کابینه دولت، این مهم را محقق می کند.

وی تاکید کرد: حاکمیت به این نتیجه رسیده که دو قطبی ها را کنار بگذارد بنابراین همه باید وفاق به معنای تقویت نقاط مشترک را مدنظر قرار دهیم و با این نگاه پیش برویم.

پوردهقان ادامه داد: یزد با همه مشکلاتی که دارد، آماده شروع دوران جدیدی است و به عنوان یکی از ۳۰۰ نماینده مردم در مجلس، تمام قد در کنار استاندار جدید هستیم و با تعامل و همراهی و رفاقت و وفاق، مسائل و مشکلات استان را حل خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ