مسئولان دانشگاه خوارزمی به تعهد خود در قبال واگذاری زمین عمل کنند

اقتصاد ایران: کرج- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از مسئولان دانشگاه خوارزمی خواست به تعهد خود در قبال واگذاری زمین مرکز تعمیر و نگهداری مترو (موسوم به دپو) این کلانشهر عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی حاجی قاسمی گفت: به رغم تصویب واگذاری بخشی از اراضی دانشگاه خوارزمی کرج به مرکز تعمیر و نگهداری قطار شهری این کلانشهر در سفر رئیس جمهور شهید به استان البرز و مکاتبه معاونت حقوقی ریاست جمهوری هنوز تکلیف این اراضی مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: پروژه قطار شهری از پروژه‌های اولویت دار کشور بوده و اعتبارات دولتی زیادی نیز طی سنوات گذشته برای آن هزینه شده است و انتظار می‌رود دانشگاه خوارزمی با توجه به اهمیت زیست محیطی و ترافیکی قطار شهری نسبت به واگذاری این اراضی به شهرداری کرج اقدام کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: این اراضی برای راه اندازی مرکز تعمیر و نگهداری قطار شهری کرج مورد استفاده قرار می‌گیرد و گلوگاه مهمی در بهره برداری تجاری از این پروژه است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرج با اهتمام شورای ششم با سرعت در حال توسعه و تکمیل است، افزود: یکی از مشکلات عمده این بخش فقدان مرکز تعمیر و نگهداری قطارهاست که باید هر چه سریع‌تر برای آن چاره جویی شود.

حاجی قاسمی با بیان اینکه اکنون دو رام قطار در خط ۲ قطار شهری کرج وجود دارد، گفت: با راه اندازی قطعه دوم خط ۲ تا اوایل سال آینده حداقل به دو رام دیگر نیاز داریم. اتصال ایستگاه شهید سلطانی تا ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا خرداد ۱۴۰۴ در حال پیگیری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ