پیام ویدئویی حماس برای خانواده‌های اسرای صهیونیست

اقتصاد ایران: جنبش حماس در پیامی ویدئویی خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفت که نتانیاهو با وعده‌های شوم و بیهوده خود برای بازگرداندن اسرا از غزه با فشار نظامی، موجب مرگ تعدادی از این اسرا شد و سرنوشت سایر آنها هم در سایه این وضعیت، نامعلوم است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس فلسطین در پیامی ویدئویی به خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه، هشدار داد که بعد از گذشت یک سال از وعده‌های بیهوده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر برای بازگرداندن این اسرا از طریق جنگ نسل کشی علیه غزه، سرنوشت آنها نامعلوم است.

حماس در یک کلیپ ویدئویی، تصاویر و اسامی 6 اسیر صهیونیست را که در غزه کشته شده بودند و اجساد آنها توسط ارتش اشغالگر در تونلی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه پیدا شد، مجدداً منتشر کرد.

در این پیام ویدئویی حماس که بامداد امروز منتشر شد، آمده است: او (نتانیاهو) به خانواده‌های اسرای اسرائیلی قول داده بود که آنها را از طریق فشار نظامی و جنگ نسل کشی، زنده برگرداند، اما این اسرا به خاطر وعده‌های شوم نتانیاهو مرده برگشتند.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس هم دوشنبه گذشته در یک سخنرانی ویدئویی به مناسبت یک سالگی نبرد طوفان الاقصی گفت: به شهرک نشینان صهیونیست بگویید که اگر کارشکنی نتانیاهو نبود، می‌توانستند اسرای خود را زنده برگردانند.

ابوعبیده هشدار داد که وضعیت اسرای صهیونیست به شدت وخیم بوده و خطرات علیه آنها روز به روز در حال افزایش است و سرنوشت همه این اسرا به تصمیم کابینه رژیم اشغالگر بستگی دارد.

در شرایطی که بعد از گذشت بیش از یک سال از جنگ غزه، نتانیاهو و وزرای او نتوانستند به وعده‌های خود برای بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه با عملیات‌های نظامی عمل کنند، اعتراضات ضد نتانیاهو و کابینه وی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی گسترش یافته است.

به گزارش شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، دیروز شنبه خانواده‌های اسرای اسرائیلی، بخشی از خیابان اصلی ایالون در مرکز تل آویو را مسدود کردند و آتش زدند و خواستار انعقاد معامله تبادل اسرا با حماس شدند.

شهرک نشینان صهیونیست در جریان این اعتراضات، بنرهایی در دست داشتند که عکس و نام 101 اسیر اسرائیلی در غزه روی آنها نمایش داده می‌شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست، نتانیاهو را به شدت مورد هجمه قرار داده و تاکید کردند که او برای حفظ موقعیت سیاسی خود، اسرا را رها کرده و توجهی به آنها ندارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ