اجرای ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر در غرب استان تهران

اقتصاد ایران: شهریار- جانشین انتظامی غرب استان تهران اجرای ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، س ردار مهدی کرمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با اجرای ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر، شاهد افزایش ۵۹ درصدی دستگیری خرده فروش مواد مخدر و ۸ درصدی جمع آوری معتادان متجاهر در استان بودیم.

کرمی افزود: طرح پاکسازی شهرک بهاران شهرستان شهریار به عنوان رسیدگی به یکی از مطالبات جدی شهروندان و بر اساس وظیفه ذاتی پلیس، با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و بکارگیری مأموران انتظامی شهرستان شهریار به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در جریان اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق‌های افراد توزیع کننده مواد مخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را دستگیر و جمع آوری کرد.

جانشین انتظامی غرب استان تهران عنوان کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهریار، ۳ قاچاقچی و ۱۸ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۶۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و پس از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شدند.

کرمی با بیان اینکه ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر در شهرستان‌های غرب استان تهران برگزار شده است، گفت: با اجرای این طرح‌ها، شاهد افزایش ۸ درصدی جمع آوری معتادان متجاهر و ۵۹ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر بودیم.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با ادامه طرح آرامش در شهر، دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف بهبود وضعیت، با تمام توان آماده خدمتگزاری به شهروندان فهیم می‌باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ