رزمندگان جبهه مقاومت خواب را از صهیونیست‌ها گرفته اند

اقتصاد ایران: قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز فلسطین، لبنان و رزمندگان مقاومت خواب را از صهیونیست‌ها گرفته اند و این حرکت و شجره طیبه روز به روز تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه شنبه در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: امروز تمام دنیا ظلم ستیز شده است و همه اروپا و آمریکا هم بیدار و پذیرنده ظهور امام زمان (عج) شده‌اند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان را بیدار کرده است، ابراز کرد: باید به تعداد مردم برای مقابله با ظلم ابر قدرت‌ها افزوده شود و همه مرگ بر اسراییل و آمریکا را فریاد بزنند.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: این بیداری جهانی و وقوع جنایات زمینه ساز ظهور است و امروز اگر همه مردم ایران و جهان اسلام مرگ بر آمریکا می‌گویند به این معناست که ظهور در حال فرا رسیدن است.

وی تصریح کرد: امروز که منتظر انقلاب جهانی هستیم، باید پذیرنده آن نیز باشیم و باید برای تقویت ولایت، نهضت و بیداری جهانی در دنیا تلاش کنیم.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه دفاع از مظلوم یعنی ظهور نزدیک است، یادآور شد: حزب الله در جهان گسترده شده و تقویت می‌شود و آیه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» در حال تحقق است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: صهیونسیت‌ها امروز جرات جنگ زمینی ندارند، چون از جوانان جبهه مقاومت هراس دارند و فقط به مظلوم کشی روی آورده‌اند.

سخنران حرم بانوی کرامت عنوان کرد: دشمن به خیال خود سید حسن نصرالله را شهید کرده است، اما زهی خیال باطل زیرا این راه مستحکم‌تر ادامه خواهد داشت.

وی نهضت امام خمینی (ره) را مدرسه‌ای برای تربیت منتظران دانست و گفت: دوران انتظار پادگان تربیتی منتظران امام‌زمان (عج) است و این پادگان به برکت انقلاب اسلامی به راه افتاده است.

وی با تصریح بر اینکه نیرو باید برای امام زمان (عج) تربیت شود و یقین بدانید از تمام جهان رزمندگان اسلام به پا خواهند شد، اظهار کرد: امروز فلسطین، لبنان و رزمندگان مقاومت خواب را از صهیونیست‌ها گرفته‌اند و این حرکت و شجره طیبه روز به روز تقویت می‌شود.

حجت الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: این انقلاب دائماً در حال حرکت است و قائم به فرد نیست و با شهادت هر فرماندهی، ده‌ها فرمانده دیگر تربیت و جانشین می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ