ابزار هنر برای انتقال پیام‌های فرهنگی و دینی استفاده شود

اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ابزار هنر برای انتقال پیام‌های فرهنگی و دینی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو شنبه شب در جمع فعالان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از تلاش‌های صمیمانه و تعهد مثال‌زدنی گروه موزیک سپاه استان که در هر مراسم مذهبی و فرهنگی با اجرای باشکوه خود جلوه‌ای خاص به این برنامه‌ها می‌بخشند، صمیمانه تشکر کنم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: شما با نواختن قطعات هنری و مذهبی، نه تنها به مراسم روح تازه‌ای می‌بخشید، بلکه در ایجاد لحظاتی سرشار از معنویت و حس همبستگی در جامعه نقش پررنگی دارید.

سردار رزمجو افزود: موسیقی همیشه ابزاری مؤثر در انتقال پیام‌های فرهنگی و دینی بوده است، گروه موزیک سپاه با اجرای نغمه‌های دلنشین و حماسی، پیام‌های انقلاب، ایثار و مقاومت را به بهترین نحو به دل‌ها منتقل می‌کند، صدای نوای شما در این مراسم، نمادی از زنده بودن روح انقلاب و معنویت در جامعه ما است.

وی ادامه داد: گروه موزیک با نواختن سرودهای انقلابی و مذهبی، نقش مهمی در تقویت روحیه معنوی و انقلابی مردم ایفا می‌کند، اجرای شما در هر مراسم، فضا را سرشار از حس مقاومت و پایداری می‌کند و شرکت‌کنندگان را به گذشته پرافتخار انقلاب و دفاع مقدس پیوند می‌دهد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نغمه‌هایی که توسط گروه موزیک سپاه نواخته می‌شود، حاوی پیام‌هایی از ایثار، جهاد و مقاومت است.

وی بیان کرد: شما با موسیقی خود دل‌ها را به جهاد و فداکاری فرا می‌خوانید و باعث زنده نگه داشتن این ارزش‌های والا در جامعه می‌شوید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ