تیم نونهالان پارس برازجان برای رقابت‌های لیگ برتر کشور آماده شد

اقتصاد ایران: بوشهر- سرمربی تیم نونهالان پارس برازجان در لیگ برتر کشور گفت: تیم نونهالان پارس با تمرینات سخت و منظم برای رقابت‌های در لیگ برتر کشور آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دلگرم شنبه شب در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ما جلسات تمرینی متعددی و اردوهای خوبی را برگزار کرده‌ایم و بازیکنان از نظر فنی و جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند و در بازی‌های دوستانه این مهم را به خوبی نشان دادند.

سرمربی تیم نونهالان پارس برازجان در لیگ برتر کشور افزود: لیگ برتر نونهالان فرصت فوق‌العاده‌ای برای بازیکنان و استعدادهای استان است تا خودشان را نشان دهند.

دلگرم ادامه داد: تیم‌های بسیار قدرتمندی در این رقابت‌ها حضور دارند و همه تیم‌ها با انگیزه و انرژی بالایی وارد مسابقات می‌شوند. که با تلاش و پشتکار بالا می‌تواند با هر چالشی روبرو شود، مهم‌ترین مسئله برای ما این است که بازیکنان به تدریج در جریان مسابقات پیشرفت و تجربه کافی کسب کنند و هیچ زمانی اهمیت نتیجه بازی برای ما مهم‌تر و پررنگ‌تر از عملکرد بهتر نخواهد شد.

سرمربی پارس برازجان تصریح کرد: انتظار من از بازیکنان این است که در هر بازی با تمام توان خود بازی کنند و از اشتباهات خود درس بگیرند و فارغ از هر نتیجه‌ای دنبال عملکرد بهتر و تجربه اندوزی باشند.

وی گفت: چیزی که برای من اهمیت بیشتری دارد، رشد فردی و تیمی هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فنی بازیکنان هست.

وی ادامه داد: از همکاران خودم در کادر فنی هم می‌خواهم که تمام تمرکزشان بر هدایت صحیح بازیکنان و کمک به ارتقای آنها بگذارند و سعی کردیم با تمرینات هدفمند هوشمندانه چنین مهمی را دنبال کنیم.

سرمربی تیم نونهالان پارس برازجان اظهار داشت: حضور و حمایت خانواده‌ها و هواداران پارس در کنار تیم برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است، این حمایت روحیه‌بخش بازیکنان رو تشویق می‌کند تا بهترین خود را در زمین ارائه دهند.

وی اضافه کرذ: امیدوارم که در این فصل، شاهد حمایت پرشور هواداران باشیم و بتوانیم با عملکرد خوب، دل همه را شاد کنیم و کار ناتمام این چندسال رو تمام کنیم.

دلگرم افزود: از دکتر گودرزیان و مهندس غلامرضا دلگرم کمال تشکر و قدردانی را به جا می آورم که در این شرایط که کمترین کمک مسئولین را به همراه خود می‌بینند، با برنامه و محکم پای کار ایستادند و محیطی را فراهم کردند که هم ما مربیان ایده‌های خود را پیاده و هم بازیکنان رویاهای خود را دنبال و برای فتح اهداف شأن درس زندگی می‌آموزند و این ۲ عزیز نیز با ایثار و از خودگذشتگی از حق زن و بچه خود زده و عاشقانه به مردم و اجتماع خدمت می‌کنند و از بی مهری‌ها خسته نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: قطعاً این ایثار آنها در تاریخ جاودان خواهد ماند و بذرهای که کاشتند به زودی جوانه می‌زنند و راه راستی و درستی ریشه عمیق‌تری در دل مردم افکنده و رؤیای جامعه موفق عملی تر خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ