دفاع مقدس یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است

اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دفاع مقدس، یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو شنبه شب در جمع دست‌اندرکاران هفته دفاع مقدس گفت: از همه کسانی که در برگزاری این هفته پرافتخار با تمام وجود تلاش کردید، صمیمانه تشکر کنم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است که مردان و زنان این مرز و بوم با ایثار و فداکاری از آرمان‌های خود دفاع کردند و شما با زنده نگه داشتن این یاد، به ما کمک می‌کنید که این فرهنگ ارزشمند به نسل‌های آینده منتقل شود.

سردار رزمجو ادامه داد: دفاع مقدس برای ما تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است؛ ایثار، از خودگذشتگی، و وحدتی که در آن دوران وجود داشت، باید همواره به عنوان الگویی برای زندگی ما باقی بماند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: کار شما عزیزان در این هفته تنها به برگزاری یک سری برنامه خلاصه نمی‌شود شما در حقیقت مشعل‌دار ارزش‌ها و آرمان‌هایی هستید که شهدا و ایثارگران ما در راه آن جان خود را فدا کردند، این مسئولیت بزرگی است که باید با تمام توان به آن ادامه دهید.

سردار رزمجو تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و مقاومت تنها به هفته دفاع مقدس محدود نشود، بلکه در تمامی ابعاد زندگی ما حضور داشته باشد، نسل‌های آینده باید این ارزش‌ها را بشناسند و از آنها الهام بگیرند تا در مواجهه با چالش‌های زندگی همواره سربلند باشند.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: شهدای گرانقدر و ایثارگران، ایثار خود راه را برای ما هموار کردند و ما امروز وظیفه داریم که با تمام توان از دستاوردهایشان پاسداری کنیم.

همچنین از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که در این مسیر صبر و مقاومت کردند، صمیمانه تقدیر می‌کنم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ