اعتبارات به کدام شرکت‌های دانش بنیان تعلق می‌گیرد؟

اقتصاد ایران: به گفته معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، با توجه به وضعیت منابع دولتی، تجهیزات آزمایشگاهی و یا تخصیص اعتبارات هنگفت برای ایجاد زیرساخت‌ها به مراکزی تخصیص داده می‌شود که خدمات فناورانه و محصول محور ملی ارائه کند.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور امروز از پژوهشکده تروما دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت بازدید و در نشست مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونان دانشگاه، رئیس پژوهشکده تروما اظهار کرد:  پژوهشکده‌های سلامت‌محور می‌توانند در کاهش آسیب و افزایش سطح سلامت تاثیر به سزایی داشته باشند و باید از آنان حمایت شود. 

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه ‌شرکت‌هایی که در زمینه سلامت فعالیت دارند تاکید دارد، گفت: با توجه به وضعیت منابع دولتی، تجهیزات آزمایشگاهی و یا تخصیص اعتبارات هنگفت برای ایجاد زیرساخت‌ها به مراکزی تخصیص داده می‌شود که خدمات فناورانه و محصول محور ملی ارائه کند و مورد حمایت قرار می‌گیرند. 

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با تاکید بر حمایت از طرح‌های کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان بیان کرد:  برنامه‌های پژوهشکده تروما گیلان از جمله در حوزه هوش مصنوعی و صنایع مرتبط به آن مشروط به نوع خدمات منحصربه‌فرد و خاص بودن آن مورد حمایت قرار می‌گیرد.  

به گزارش تسنیم، پژوهشکده ترومای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان مشتمل بر مراکز تحقیقات ترومای جاده‌ای، عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت، علوم اعصاب و ارتوپدی است که مأموریت اصلی پژوهشکده تروما دانشگاه علوم پزشکی گیلان تولید علم و فناوری در حوزه سلامت، توسعه تحقیقات سلامت است. 

پژوهشکده ترومای دانشگاه علوم پزشکی گیلان نخستین پژوهشکده تأسیس‌شده در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور است و مرجعیت علمی با استفاده از پژوهش‌های کاربردی و اثرگذار در زمینه‌ی تروما در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از چشم‌انداز آن است.  

انتهای پیام/.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ