۲ کار بنیاد ملی نخبگان برای حمایت از نخبگان

اقتصاد ایران: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به تعیین مسیر نخبگی گفت: امیدواریم با اقداماتی که در بنیاد ملی نخبگان تعیین شده کار شناسایی، پشتیبانی و حمایت از نخبگان و همچنین حمایت برای تبدیل شدن به اقتدار علمی در کشور به خوبی شکل گیرد.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور عصر امروز در نشست با نخبگان، المپیادی‌ها و رؤسای دانشگاه‌های گیلان در سالن اجتماعات ایثار رشت با بیان اینکه  فعالین هنرهای دستی در سامانه پارک علم و فناوری گیلان ثبت و فعال خواهد شد، اظهار کرد: یکی از راه‌های اقتدار کشور، استفاده از علم و فناوری و بر پایه سیستم‌های رایانشی که رئیس جمهور نسبت به این مسئله تاکید ویژه‌ای دارد. 

وی با بیان اینکه گیلان مهد دانشمندان متعدد در حوزه‌های مختلف است، گفت: در استان‌های شمال کشور افراد نخبه و مستعد بسیاری هستند که با توجه به ظرفیت آن‌ها، پذیرفتنی نیست که این حجم از مشکلات موجود در استان وجود داشته باشد. 

معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش بنیان رئیس‌جمهور با اشاره به تعیین مسیر نخبگی بیان کرد: این مسیر تعیین شده برای استعدادیابی شامل کل دوره نخبگی فرد است و امیدواریم با اقداماتی که در بنیاد ملی نخبگان تعیین شده کار شناسایی، پشتیبانی و حمایت از نخبگان و همچنین حمایت برای تبدیل شدن به اقتدار علمی در کشور به خوبی شکل گیرد. 

محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز با اشاره به حمایت مجلس از نخبگان اظهار کرد:  قانون جنس تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حمایت از نخبگان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده است که برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند کمک شایانی کند. 

وی با با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل شده تا مشکلات آنان حل شود، گفت: باید زمینه‌های لازم را برای فعالیت نخبگان استان گیلان فراهم کنیم که از استان خارج نشوند و در همین استان برای خدمت به مردم تلاش کنند. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ