توافق نهایی استقلال با «پل لوگن» لغو شد/ مذاکرات ادامه دارد

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اعلام کرد مذاکره با «پل لو گن» به توافق نهایی رسیده بود اما به دلیل مسائل امنیتی و بزرگنمایی رسانه های غربی لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران پس از قطع همکاری با جواد نکونام و حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت، در حال مذاکره با گزینه‌های خارجی برای نشستن روی نیمکت این تیم است و در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر توافق این تیم با «پل لوگن» سرمربی فرانسوی منتشر شده بود.

فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، در خصوص حضور این مربی فرانسوی در تیم گفت: مذاکرات باشگاه استقلال با مربیان خارجی ادامه دارد و هنوز به گزینه نهایی نرسیده‌ایم. مسائل منطقه‌ای کار مار را سخت کرده است. ما می‌خواستیم مربیان تراز اول را انتخاب کنیم و با مربیانی قرارداد ببندیم که از سطح مربیان خارجی که به لیگ ایران می آیند بالاتر باشند و در شأن باشگاه استقلال باشند.

وی ادامه داد: علی رغم توافق مالی با برخی گزینه‌ها، نشد در خدمت آن‌ها باشیم اما با آقای «پل لو گن» به توافق رسیدیم و پیشنهاد ما را امضا کردند و برای او ویزا گرفتیم. اما به دلیل مشکلات امنیتی که در بیانیه AFC به آن اشاره شده بود و روزی که بازی‌های ایران و استقلال به کشور ثالث منتقل شد نگران شدند و به وزارت امور خارجه فرانسه مراجعه کردند و به ایشان گفتند اتباع فرانسه باید ایران را ترک کنند و حضور ایشان منتفی شد.

مدیرعامل استقلال گفت: به دلیل بزرگنمایی رسانه‌های غربی و رسانه‌های معاند موجب شده حضور مربیان غرب اروپا در ایران را با مشکل مواجه کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ