از ظلم می‌نویسیم تا ظهورت نزدیک‌تر شود

اقتصاد ایران: امروز بیش از زمان‌های دیگر به وعده‌های خدا نزدیک هستیم، نشانه‌ها یکی پس از دیگری آشکار می‌شوند و دل‌های منتظر به نور امید روشن شده‌اند. گویی جهان در آستانه تحقق وعده‌های الهی است و مستضعفان عالم چشم‌انتظار عدالت و رهایی‌ از ظلم و ستم نابکاران‌اند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اکنون در زمانه‌ای هستیم که ظلم و جنایت دشمنان بشریت به اوج خود رسیده و فریاد استغاثه‌ی مظلومان عالم به آسمان بلند شده است. هر روز، قلب‌های شکسته و جان‌های بی‌گناه در سایه‌ سنگین بی‌عدالتی‌ها می‌سوزند و تمام کرامت انسان زیر چکمه‌های غرب وحشی خورد می‌شود و زمین تشنه‌ی عدالت و ظهور منجی است.

امروز بیش از زمان‌های دیگر به وعده‌های خدا نزدیک هستیم، نشانه‌ها یکی پس از دیگری آشکار می‌شوند و دل‌های منتظر به نور امید روشن شده‌اند. گویی جهان در آستانه تحقق وعده‌های الهی است و مستضعفان عالم چشم‌انتظار عدالت و رهایی‌ از ظلم و ستم نابکاران‌اند.

امروز طنین مناجات امام صادق علیه‌السلام در دعای ندبه بیش از هر زمان دیگری در جان‌ها نفوذ می‌کند و فریاد حق‌طلبان را به اوج می‌رساند:

«کجاست درهم‌شکننده شوکت متجاوزان، کجاست ویران‌کننده بناهای شرک و دورویی، کجاست نابودکننده اهل فسق و عصیان و طغیان؟ کجاست نابودکننده سرکشان و سرپیچی‌کنندگان، کجاست ریشه‌کن‌کننده اهل لجاجت و گمراهی و بی‌دینی، کجاست عزّت‌بخش دوستان و خوارکننده دشمنان»

این فریادها در دل‌های منتظر طنین‌انداز شده و امید به ظهور منجی را بیش از پیش در قلب‌ها شعله‌ور کرده است؛ گویی هر ناله و هر دعا، طنینی از اشتیاق جهانیان برای برقراری عدالت و رهایی از ظلم و ستم است. چشم‌ها به آسمان دوخته شده و قلب‌ها در انتظار روزی است که وعده‌های الهی به دست منجی موعود به حقیقت بپیوندد و جهان در نور عدالت و آرامش غرق شود.

بنابراین از ظلم می‌نویسیم تا ظهورت نزدیک‌تر شود. می‌نویسیم از جنایت‌ها، از بی‌عدالتی‌ها و دل‌های دردمند. می‌نویسیم از ستمی که بر بندگان خدا روا داشته می‌شود و از اشک‌های مظلومانی که بی‌پناه مانده‌اند. می‌نویسیم تا بهانه‌ای باشد در پیشگاه خداوند، بهانه‌ای برای آنکه ظهورت را نزدیک کند. می‌نویسیم با امید به روزی که عدالت به دست تو برپا و جهان از نور وجودت سرشار شود.

 

انتهای‌پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ