اقبالی: تیم ملی، ۱۰ نفره شجاع‌‌‌تر بازی کرد

اقتصاد ایران: کارشناس کشورمان معتقد است که شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از ۱۰ نفره شدن مقابل ازبکستان فوتبال شجاعانه‌تری را به نمایش گذاشتند.

- اخبار ورزشی -

سعود اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی بدون گل ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی محافظه‌کارانه‌ای را از هر دو تیم شاهد بودیم، انگار که آمده‌ بودند ابتدا بازنده نباشند. نیمه اول بدون خلق موقعیت گل سپری شد و هر دو تیم بیشتر در میانه زمین صاحب توپ بودند و هیچ علاقه‌ای به نزدیک شدن به دروازه حریف نداشتند. نقطه اشتراک هر دو تیم احتیاط بود که نمی‌خواستند بازنده باشند. ازبکستان در چندین باری که با ایران بازی کرده، تنها یک بار پیروز شده و نمی‌خواست بار دیگر در زمین خودش بازنده باشد.

وی ادامه داد: تیم ما در این بازی سردرگم و بی‌برنامه بود و بازیکنان ما طرح و برنامه‌ای برای حمله نداشتند. ساختار دفاعی تیم ما بد عمل نکرد البته همانطور که گفتم ازبک‌ها هم خیلی بازی هجومی انجام ندادند. مهمترین ایراد تیم ملی در ازبکستان، بازی ضعیف خط هافبک و حمله بود. بازیکنان میانی ما به خوبی اضافه نمی‌شدند و در نزدیکی دروازه  ازبکستان کم‌تعداد بودیم. هافبک‌های ما خیلی خوب طارمی و آزمون را در موقعیت گل قرار نمی‌دادند.

کارشناس فوتبال با انتقاد از نمایش ضعیف لژیونرها، تصریح کرد: از بازیکنان لژیونرمان انتظار بیشتری داریم. بازیکنانی مثل طارمی، آزمون، جهانبخش، قدوس و حتی قلی‌زاده وقتی در ترکیب قرار می‌گیرند نباید شکل بازی تیم ملی این‌طور باشد. فوتبال روز دنیا الان خیلی متکی به فوتبال مالکانه نیست، بلکه تیم‌های بزرگ دنیا با ارائه فوتبال رو به‌ جلو سعی می‌کنند خلق موقعیت کنند، لژیونرهای ما هم باید کمک بیشتری در این زمینه به تیم داشته باشند.

«ای کاش از ابتدای بازی 10 نفره می‌شدیم». اقبالی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: وقتی تیم ملی 10 نفره شد، شجاع‌تر بازی و میل به هجوم بیشتری پیدا کرد. قلعه‌نویی تعویض‌های خوبی انجام داد و با آمدن قلی‌زاده و قایدی خطرات بیشتری روی دروازه ازبکستان ایجاد کردیم و حتی می‌توانستیم به گل هم برسیم. برای مسابقات آینده باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ