وعده مقام معظم رهبری در جمعه نصر پیروزی نهایی جبهه مقاومت بود

اقتصاد ایران: قم- پیشکسوت دفاع مقدس گفت: مقام معظم رهبری وعده پیروزی جبهه مقاومت را در جمعه نصر دادند و این را به یقین بدانید که رژیم منحوس صهیونیستی ناکام از رسیدن به خواسته‌هایش نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا ظهرابی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای تربیت و آموزش نظامی استان قم اظهار کرد: سهم عظیمی از پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس مدیون مربیان آن دوران بوده است.

پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: در دفاع مقدس اگر یک رزمنده، عضوی از خانواده‌اش شهید می‌شد، رسم این بود که وی در خط مقدم حضور پیدا نکند و به شهر منتقل شود.

وی ادامه داد: امر بازگشت رزمندگان هیچ وقت محقق نمی‌شد، چراکه آنان مصمم در خط مقدم می‌ماندند و از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کردند.

سردار ظهرابی با بیان اینکه وضعیت لبنان و فلسطین خیلی حساس است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته دو بعد اساسی را تاکید کردند که سخنرانی در تریبون نماز جمعه به لحاظ عبادی سیاسی خیلی اهمیت دارد.

پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمعه نصر محور مقاومت را وعده پیروزی قطعی دادند ضمن اینکه همه رسانه‌های دنیا منتظر اظهار خون خوانی از رهبری داشتند ولی ایشان به موضوع دیگری تاکید کردند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری وعده پیروزی جبهه مقاومت را در جمعه نصر دادند و این را به یقین بدانید که رژیم منحوس صهیونیستی ناکام از رسیدن به خواسته‌هایش نابود خواهد شد.

سردار ظهرابی گفت: مقام معظم رهبری در جمعه نصر به صبر و مقاومت بسیار تاکید داشتند و این امر بسیار حائز اهمیت است.

پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: جنگ و عملیات‌های روانی در لبنان و فلسطین از سوی رژیم منحوس صهیونیستی بیداد می‌کند و این نشان دهنده بد سیرتی آنها است.

وی اذعان کرد: با یک نگاه به جامعه مردم غزه و لبنان شاید امروز مؤثر ترین کاری که می‌توانیم برای آنان انجام دهیم، دعا و صبر است.

سردار ظهرابی اظهار کرد: آموزش مربیان دفاع مقدس آموزش دانشی و کتبی نبود، چون هدف آنها خلق مربی و فرمانده بود.

پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: آموزش دانشی هیچگاه فرمانده خلق نخواهد کرد و به جامعه مدیران اضافه نخواهد شد ضمن اینکه فرماندهان دفاع مقدس فهم درست دانش را با تلفیق تجربه آموزش می‌دادند.

سردار ظهرابی خاطرنشان کرد: امروز نقش اساتید و مربیان مثل دوران دفاع مقدس انتقال مفاهیم آموزش و دانش و تطبیق آنها با میدان و نیاز مأموریت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ