طلاهای روز نخست به تکواندوکاران شهرداری ورامین و زاگرس جنوبی رسید

اقتصاد ایران: فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برتری تکواندوکاران زاگرس جنوبی و شهرداری ورامین در زاگرس جنوبی به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات لیگ برتر تکواندو تحت عنوان «جام خلیج فارس» به روش گرندپری امروز پنج شنبه ۱۹ مهرماه با برگزاری رقابت تکواندوکاران حاضر در اوزان فرد آغاز شد. در این دوره از مسابقات ۴۱ بازیکن آزاد و ۹ تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان، باشگاه دمنده، شرکت پالایش نفت آبادان، پاس، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، بارمان ابزار یراق توسن، نفت مناطق مرکزی-باشگاه زاگرس جنوبی و هولدینگ بناساز فرمانیه برگزار حضور دارند.

در وزن ۵۴- کیلوگرم که ۲۲ تکواندوکار حضور داشتند یاسین ولی زاده از شهرداری ورامین و محمد صالح حسین زاده از مس کرمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند که در نهایت این ولی زاده بوده که نخستین طلا را برای شهرداری ورامین کسب کرد. حسین زاده نقره گرفت و دو مدال برنز این وزن هم به دانیال تاجرزاده از زاگرس جنوبی و سامان ضیایی دیگر تکواندوکار زاگرس جنوبی تعلق گرفت.

دیدار نهایی وزن ۶۳- کیلوگرم را دو تکواندوکار مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار کردند. مهدی حاج موسایی از زاگرس جنوبی و علی اصغر علی مرادیان یک مبارزه جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند که حاج موسایی در هر دو راند پیروز شد و در وزن جدید هم به مدال طلا دست یافت. علی مرادیان دوم شد و امیر محمد مبارکی بازیکن آزاد و امیرماهان محمدی از پاس هم به طور مشترک سوم شدند. در این وزن ۲۸ تکواندوکار مبارزه کردند که حذف امیرعباس رهنما یکی از چهره‌های برتر فصل گذشته در این وزن توفیقی در کسب مدال نداشت.

در وزن ۷۴- کیلوگرم بازهم امیرسینا بختیاری با شکست همه رقبا به نشان طلا دست یافت. بختیاری که فصل هم یکی از بهترین‌های این وزن بود در مبارزه پایانی امیررضا غلامی از پالایش نفت را از پیش رو برداشت و طلا گرفت. غلامی در جای دوم ایستاد و مدال مشترک هم به مهدی کاووسی از زاگرس جنوبی و امیرحسین بیضایی از نفت آبادان رسید. در این وزن ۱۸ تکواندوکار مبارزه کردند.

مبارزه نهایی وزن ۸۷- کیلوگرم را دو تکواندوکار از زاگرس جنوبی به دیدار نهایی رسیدند که محمد حسین یزدانی طلا گرفت. عارف بزلی به نشان نقره دست یافت و مدال برنز مشترک هم به محمد مهدی گواری از شهرداری ورامین و فرزاد کوچکی از پالایش نفت آبادان تعلق گرفت.

شایان ذکر است رقابت‌های اوزان زوج فردا جمعه ۲۰ مهرماه در خانه تکواندو آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ