حیرت از تغییر تصمیم داور برای پنالتی/ بازیکن پرسپولیس کاری نکرد!

اقتصاد ایران: داور دیدار امروز ایران و ازبکستان تصمیم عجیبی برای تغییر تصمیم خود در خصوص پنالتی گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند، پس از اینکه اشورماتوف با برخورد در محوطه جریمه ایران روی زمین افتاد او از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و پس از چند دقیقه با سر بانداژ شده به زمین بازی برگشت، هواداران ازبکستانی اعتقاد داشتند که داور باید به سود آنها پنالتی اعلام می‌کرد.

* در دقیقه ۷۹ و در حالی که توپ در اختیار علی قلی زاده بود، مدافع ازبکستان دچار مصدومیت شد و با دستور امیر قلعه نویی و به دلیل رعایت بازی جوانمردانه قلی زاده توپ را به بیرون زد که این موضوع باعث شد تا هواداران ازبکی قلی زاده را تشویق کنند.

* در حالی که ارونوف در پرسپولیس به عنوان وینگر چپ به کار گرفته می‌شود اما در تیم ملی ازبکستان به عنوان مهاجم نوک در مقابل ایران به کار گرفته شد و در مدت زمان حضور خود در زمین بازی نتوانست کار خاصی را انجام دهد.

* در دقیقه ۸۸ و در حالی که توپ به سینه علی نعمتی برخورد کرد بازیکنان و هواداران ازبکی معتقد بودند که توپ به دست مدافع ایران برخورد کرده و داور باید برای آنها پنالتی اعلام می‌کرد.

* روی حرکت خوب علی قلی زاده داور به سود ایران پنالتی اعلام کرد و باعث شد تا هواداران ازبکستانی بی نهایت عصبانی شوند در نهایت داور برای بازبینی صحنه به مانیتور VAR کنار زمین مراجعه کرد که با اعتراض قلعه نویی و نیمکت تیم ایران همراه شد و داور هم در نهایت تصمیم خود را برگرداند. همین موضوع اعتراض الهویی و تیموریان مربیان ایران به داور چهارم بازی را همراه داشت و باعث حیرت بازیکنان نیز شد.

دیدار دو تیم در پایان با تساوی بدون گل همراه بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ