تساوی ایران و ازبکستان در نیمه اول/ دو تیم برای تفریح آمده بودند!

اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در شرایطی به مصاف ازبکستان رفته است که دو تیم سومین بازی خود در یک سال را پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، محمد محبی و سردار آزمون.

تساوی ایران و ازبکستان در نیمه اول/ دو تیم برای تفریح آمده بودند!

احتیاط در شروع بازی

ملی پوشان کشورمان که در این دیدار قرمزپوش بودند دقایق ابتدایی را با احتیاط پشت سر گذاشتند و هر چند نیم نگاهی به دروازه حریف داشتند اما در تلاش بودند با پاس های مطمئن و بدون اشتباه خود را به دروازه میزبان نزدیک کنند.

برتری فنی ایران بدون موقعیت جدی

شاگردان امیر قلعه نویی هر چند در دقایق ابتدایی بهتر از حریف ظاهر شدند و توپ را بیشتر در زمین به گردش در آوردند اما نتوانستند از این برتری برای رسیدن به گل و ایجاد موقعیت خطرناک استفاده کنند. این روند تا دقیقه ۱۵ ادامه داشت و دو تیم بدون موقعیتی خاص به کارشان ادامه دادند.

افت عجیب دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول

در شرایطی که دو تیم در ابتدای بازی هم نتوانسته بودند موقعیت خطرناکی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند، در دقایق میانی و رو به پایان نیمه اول هر دو تیم با بی میلی نسبت به حمله توپ را در مرکز زمین به گردش درآوردند و سعی داشتند با پاس های کوتاه میدان را در اختیار داشته باشند اما اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد.

ادامه دارد...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ