تقدیر جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران از وزیر ورزش و معاونش

اقتصاد ایران: سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی از اتخاذ مواضع انقلابی از سوی وزیر و معاون ورزش و جوانان و قهرمانان ورزشی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات وعده صادق ۲ تقدیر و تشکر کرد.

- اخبار ورزشی -

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، وزیر ورزش و جوانان، معاونان این سازمان، ورزشکاران و قهرمانان پس از عملیات وعده صادق 2 مواضع انقلابی و محکمی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اتخاذ کردند که با پیام تقدیر از سوی سازمان بسیج ورزشکاران مواجه شد.

در این پیام آمده است:

عملیات وعده صادق 2 خواست قلبی تمام جامعه ایران بخصوص ورزشکاران پهلوان ایرانی بود که باعث شد رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی بر سر جای خود بنشیند. در همین راستا وزیر محترم ورزش و جوانان و معاون ایشان، همچنین جمع زیادی از ورزشکاران و قهرمانان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند که جز این نیز از ورزشکاران جوانمرد و وطن‌دوست کشورمان انتظار نمی‌رفت.

در همین راستا سازمان بسیج ورزشکاران از اعلام مواضع مقتدرانه وزیر و معاون ورزش و جوانان، ورزشکاران و قهرمانان در مبارزه با استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی و همچنین اعلام حمایت از عملیات وعده صادق 2 تقدیر و تشکر می‌کند که با بصیرت و معرفتی که در جامعه ورزش وجود دارد نشان دادند همیشه در عرصه‌های مختلف به عنوان یک جوانمرد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و پشتیبان رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی هستند.

برای تمام مدیران بصیر و انقلابی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ