دستگیری ۴۴ سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سارقان اماکن در استان

اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۴۴زسارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سارقان اماکن در سطح استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۵۰ فقره انواع سرقت کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاظم صادقی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی طرح مقابله با سارقان اماکن را با هدف شناسایی و دستگیری سارقان در مهرماه سال جاری به مدت ۳ روز به صورت متمرکز در سطح استان خراسان جنوبی اجرایی کردند.

وی بیان داشت: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی ۳۹ سارق و ۵ مالخر را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت اماکن اعتراف کردند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست نسبت به ایمن کردن اماکن در جهت پیشگیری از سرقت اقدام وهرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

کشف و توقیف ۲ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در بیرجند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان نیز گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در شهرستان بیرجند تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ یدالله دهقان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با انجام گشت زنی و کنترل محورها در سطح شهر بیرجند تعداد ۲ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق کشف کردند.

وی بیان داشت: ارزش ریالی موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ