۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

اقتصاد ایران: تبریز - افتتاح مدارس ۳ کلاسه ازناب و مردلو همزمان با حضور خیرین مدرسه ساز مطرح کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در آذربایجان شرقی انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، و جمعی از خیرین خیریه مکتب النبی و خیریه برین شمیرانات، آذری‌های مقیم تهران، برگزار شد، مدارس روستاهای مردلو و ازناب سفلی هوراند، افتتاح گردید.

محمد نجفی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تشریح اطلاعات پروژه‌های آموزشی مورد افتتاح افزود: مدرسه مردلو و ازناب، هرکدام در ۳ کلاس درس و با ۱۳۵ مترمربع و جمعاً با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید که ۳۰ درید اعتبارات این مدارس توسط خیرین محترم و ۷۰ درصد توسط دولت سرمایه گذاری شده است.

بنی آدم، رئیس هئیت مدیره خیریه برین شمیرانات و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران، در آئین افتتاح اذعان داشت: بچه‌هایی که در این مدارس تحصیل می‌کنند، بر گردن ما حق دارند و باید از عدالت آموزشی بهره مند شوند، باید از داشته‌ها و امکاناتمان به آنها رسیدگی بکنیم.

بنی آدم اظهار داشت: دانش آموزان عزیز، فرزندان من، شما لیاقت پیشرفت را دارید، شما شایسته امنیت کشور را دارید و با تحصیل در این مدارس نو و زیبا به مدارج رفیع و مقامات ارزنده دسترسی پیدا خواهید کرد.

وی خطاب به دانش آموزان، معلمان، یادآور شد: فرزندان من قدر مدرسه خود را بدانید این مدارس امانتی است که بعد از شما به نسل بعدی و آیندگان واگذار می‌شود لذا از مدارسی که خیرین ساخته‌اند محافظت بکنید و مثل روز اول حفظش کنید چون ایران آینده را شماها می‌سازید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ