عملیات صادق ۲ ایه مباهات تمام مردم ایران است

اقتصاد ایران: همدان ـ رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه عملیات صادق ۲ مایه مباهات تمام ایرانیان و آزادی‌خواهان است، گفت: فرزندان ایران توانستند ضربه مهلکی به بدنه نظامی رژیم صهیونیستی وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مسگریان در صحن علنی شورا با گرامیداشت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید همدانی، اظهار کرد: شهید همدانی عمر خود را در خدمت به انقلاب، نظام و ارزش‌های اسلامی صرف کرد.

وی با بیان اینکه سردار همدانی افتخار شهر همدان بود، گفت: در تشییع این سردار بزرگ مردم از زحمات این مرد بزرگ قدرشناسی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: اقدامات شهدای راه اسلام و انقلاب، نشانگر ایثارگری‌ها، بزرگ منشی‌ها و ارزش‌هایی بود که این بزرگواران پاسدار آن بودند.

مسگریان با تأکید بر اینکه ثمره خون شهدا امنیت ایران اسلامی و مردم است، افزود: اهدای نشان فتح به سردار حاجی‌زاده به دلیل انجام عملیات صادق ۲ از سوی رهبر معظم انقلاب، نشان از ایستادگی و پایبندی رزمندگان به اسلام و راه مقاومت است.

وی با بیان اینکه عملیات صادق ۲ مایه مباهات تمام ایرانیان و آزادی‌خواهان است، تصریح کرد: فرزندان ایران توانستند ضربه مهلکی به بدنه نظامی رژیم صهیونیستی وارد کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: ایران اسلامی اینگونه، اقتدار خود را به جهانیان نشان داد و امید است در سایه رهبری‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

مسگریان خاطرنشان کرد: باید در مسئولیتی که بر عهده داریم برای کسب رضایت‌مندی بیشتر مردم بتوانیم وظایف خود را طی مدت باقی مانده از عمر شورای ششم به نحو احسن انجام دهیم.

وی در پایان یادآور شد: در سال پایانی این دوره شورا برای پیشبرد بهتر امور، نیاز به همراهی، همدلی، وحدت و همکاری بیشتر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ