فوتبال جهان در شوک؛ مرگ تلخ فوتبالیست مشهور

اقتصاد ایران: مرگ غیر منتظره ملی‌پوش پاناتینایکوس فوتبال جهان را در شوک فرو برد.

خبرورزشی: مرگ غیر منتظره ملی‌پوش پاناتینایکوس فوتبال جهان را در شوک فرو برد.

 به گزارش رسانه‌های یونان، جسد جورج بالدوک، مدافع ۳۱ ساله پاناتینایکوس، در استخر خانه‌اش پیدا شده است.

بالدوک که سابقه بازی در شفلید یونایتد را نیز دارد، تابستان امسال راهی یونان شد و آخرین بار روز یکشنبه در دیدار مقابل المپیاکوس، ۷۵ دقیقه بازی کرد.

مدافع یونانی، ۱۲ بازی نیز با پیراهن تیم ملی کشورش انجام داده بود.

بیانیه تلخ خانواده بازیکنی که جسد او در استخر خانه‌اش پیدا شد

جسد جرج بالدوک، مدافع ۳۱ ساله و ستاره سابق تیم شفیلدیونایتد، در استخر خانه‌اش در یونان پیدا شد. بعد از اینکه همسر بالدوک که در انگلیس بود نتوانست با او تماس بگیرد و درخواست کمک کرد، مالک ویلای بالدوک در حومه گلیفادا واقع در جنوب آتن جسد او را در استخر خانه پیدا کرد و به اورژانس زنگ زد.

بالدوک که تابستان امسال پس از هفت فصل موفق در شفیلدیونایتد به تیم پاناتینایکوس یونان پیوسته بود، به عنوان یکی از بازیکنان محبوب هواداران و هم‌تیمی‌هایش شناخته می‌شد. او با لقب «جرج خشمگین» در لیگ برتر و چمپیونشیپ بازی می‌کرد و در طول دوران حرفه‌ای خود توانست در پنج دسته برتر فوتبال انگلیس بازی کند.

این مدافع انگلیسی‌الاصل که ۱۲ بار برای تیم ملی یونان به میدان رفت، به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی‌های اخیر تیم ملی حضور یابد. باشگاه‌های شفیلدیونایتد، نورتهمپتون تاون و ام‌کی دانز، جایی که بالدوک دوران حرفه‌ای خود را آغاز کرد، همگی با انتشار پیام‌های تسلیت از درگذشت این بازیکن محبوب ابراز تأسف کردند. باشگاه پاناتینایکوس نیز با تغییر لوگوی خود در شبکه‌های اجتماعی به بالدوک ادای احترام کرد.

خانواده بالدوک با انتشار بیانیه‌ای این خبر تلخ را تأیید کردند و گفتند: «متأسفانه جرج از دنیا رفته است. ما به عنوان خانواده در شوک این فقدان وحشتناک هستیم. از رسانه‌ها خواهشمندیم که در این لحظات سخت به حریم خصوصی ما احترام بگذارند.»

باشگاه پاناتینایکوس نیز با انتشار بیانیه‌ای به این بازیکن ادای احترام کرد. در این بیانیه آمده است: «ما شوکه‌ایم، از دست دادن جرج عزیزمان ما را در بهت فرو برده است. خانواده پاناتینایکوس از درگذشت نابهنگام او در سوگ است. ما در کنار خانواده و عزیزان جرج بالدوک ایستاده‌ایم.»

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ