ضیایی: اظهارات دستیار حیدری برای مطرح کردن خودش بوده است

اقتصاد ایران: رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت، اظهارات مربی تیم فوتبال امید این باشگاه در جهت مطرح کردن خودش بوده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره نتایج و روند تیم‌های پایه استقلال اظهار داشت: حدود چهار ماه است که مدیریت آکادمی را عهده‌دار شده‌ام و در این مدت سعی کردیم تا اولویت‌مان معطوف به توسعه و پرورش بازیکنان در رده‌های سنی باشد. قطعاً روی نتیجه‌گیری هم نظر داریم، اما می‌خواهیم در سال‌های آینده تیم بزرگسالان استقلال را تا حدودی از جذب بازیکن بی‌نیاز کرده و خودمان در آکادمی تیم بزرگسالان را تغذیه کنیم.

 

وی در ادامه افزود: تیم‌های ما دیر بسته شدند و بنابراین اوایل فصل طبیعی بود که نتیجه لازم را نگیریم، اما حالا تقریباً تمامی تیم‌های رده‌های سنی استقلال روی دور موفقیت افتاده‌اند و شاهد نتیجه‌گیری آنها در رقابت‌های مختلف هستیم، تا جایی که در سه رده به یک قدمی صدر جدول رسیده‌ایم. مطمئن باشید با تقویت این تیم‌ها در نیم‌فصل، نتایج خوب‌مان را در نیم‌فصل دوم نیز ادامه خواهیم داد. ما چهار ماه است که آمده‌ایم و فقط باید صبر داشته باشیم تا نتیجه صبر و تلاش‌مان را بگیریم.

رئیس آکادمی باشگاه استقلال ضمن انتقاد از رفتار غیرحرفه‌ای رضا نورمحمدی دستیار خسرو حیدری در تیم امید استقلال، صحبت‌های وی را غیرمسئولانه خواند و با اشاره به حمایت مدیریت باشگاه استقلال از مجموعه آکادمی این باشگاه، تأکید کرد: مدیریت باشگاه استقلال همانطور که از تیم بزرگسالان پشتیبانی و حمایت می‌کند، از آکادمی هم حمایت لازم را به عمل آورده است و در این مدت و طی روزهای اخیر همانطور که رقمی بین 15 تا 20 درصد از قرارداد بازیکنان بزرگسال به آنها پرداخت شده، همین مقدار درصد نیز برای بازیکنان و کادر فنی آکادمی در آستانه پرداخت است. ضمن اینکه از لحاظ تجهیزاتی و پشتیبانی نیز امکانات مناسبی در اختیارمان قرار گرفته است. بنابراین فکر می‌کنم نورمحمدی صرفاً برای مطرح کردن خود این صحبت‌ها را انجام داده و بر این اساس، وی حق همراهی تیم امید استقلال را تا اطلاع ثانوی ندارد تا کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره وی تصمیم‌گیری کند.

ضیایی همچنین خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته اصلاً بودجه‌ای به آکادمی تعلق نمی‌گرفت و تیم‌های پایه هر چه بود را خودشان هزینه می‌کردند! به نظرم از لحاظ پرداخت منابع مالی، در آکادمی استقلال زیر نظر مدیریت فعلی باشگاه تحول بزرگی صورت گرفته است. جالب است بدانید آکادمی رقیب به سرمربیان خود رقمی بین 100 تا 200 میلیون را پرداخت می‌کند، اما این رقم در آکادمی استقلال در بین سرمربی و اعضای کادر فنی چند برابر است.

وی یادآور شد: در زمان شروع تمرینات از فصل قبل تعدادی توپ وجود داشت که از آنها استفاده کردیم، در ادامه کار نیز با نیازسنجی واقعی تعداد توپ‌ها را افزایش خواهیم داد تا نیاز آکادمی در این زمینه به کلی برطرف شود. همچنین در این مدت چهار دست لباس تمرین و بازی برای تمامی تیم‌های رده‌های سنی تأمین شده و امکانات جانبی مناسبی برای کلیه تیم‌ها تهیه شده است.

رئیس آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: در این مدت که هلدینگ خلیج فارس مالکیت باشگاه استقلال را عهده‌دار شده، بیشتر توان مالی مدیریت باشگاه صرف تسویه حساب‌های مالی گذشته شده است. این در شرایطی است که بنده صبح چهارشنبه در باشگاه حاضر شدم و با ارسال لیست بازیکنان و کادر فنی آکادمی مقرر شد تا طی روزهای پنجشنبه و جمعه به اندازه درصد پرداختی به بزرگسالان، همین مقدار درصد نیز برای رده‌ها از طرف باشگاه واریزی داشته باشیم.

ضیایی در پایان گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تا به امروز بیشترین حمایت در سال‌های اخیر را از آکادمی استقلال به عمل آورده‌اند و قطعاً با این ریل‌گذاری درست و صحیح، استقلال در آینده با استفاده از پتانسیل موجود در تیم‌های پایه، از هزینه‌‌کرد سنگین برای خرید ستاره‌های جوان قطعاً بی‌نیاز خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ