دشمن قرآن را نشانه رفته است/ لزوم وحدت بین ملت‌های مسلمان

اقتصاد ایران: قم- رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: امروز مهمترین هدف دشمن نابودی کتاب آسمانی یعنی قرآن است بنابراین همه باید در مقابل آنها ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی ظهر پنجشنبه دیدار با ائمه جماعات اهل تسنن استان گلستان اظهار کرد: آمریکا و جوامع غربی قصد دارند تا بر کشورهایی که منابع غنی دارند، تسلط پیدا کنند و استقلال آنها و آزادی بشر را غصب کنند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) بیان کرد: آمریکا قصد دارد تا شعائر مذهبی به ویژه باورها و ارزش‌های اسلامی را نابود کند و در پی این افکار شوم دست به تخریب بسیاری از مساجد و اماکن مقدس دنیا می‌زند.

وی ابراز کرد: امروز تمام جبهه باطل در مقابل جبهه حق قرار گرفته است و این خطر بیش از پیش حس می‌شود بنابراین نباید در مقابل توطئه‌ها و افکار شوم دشمنان سکوت کنیم و بی توجه باشیم.

آیت الله فاضل لنکرانی عنوان کرد: تمام جوامع اسلامی و غیر اسلامی در تمام دنیا باید بیدار باشند چراکه اروپاییان و آمریکایی‌ها قصد دارند تا دوران استعمار را مجدد تکرار کنند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود امروز ملت‌ها در خواب غفلت خود می‌ماندند و این امر موجب شد تا یک بیداری جهانی صورت بگیرد و این دشمنان به عالم شناسانده شود.

وی اذعان کرد: پشت پرده اعلامیه جهانی حقوق بشر از بین بردن قرآن و شعائر دینی است و امروز مسلمانان باید با یک یده واحده متحد شوند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

آیت الله فاضل لنکرانی اضافه کرد: ملت‌های مسلمان از ایجاد تفرقه اجتناب کنند و فریب دروغ و شایعه پراکنی آمریکا و دشمنان را نخورند و همه باید حول محور مقام معظم رهبری به عنوان یک محور اصلی و مرکزی باشند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: امروز مهمترین هدف دشمن نابودی کتاب آسمانی یعنی قرآن است بنابراین همه باید در مقابل آنها ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: علمای اهل سنت نقش مهمی را در ایجاد وحدت بین شیعیان و اهل تسنن ایفا کرده‌اند و ما قدردان آنها هستیم و تاکید ما هم ایجاد وحدت بین ملت‌های مسلمان است.

آیت الله فاضل لنکرانی خاطرنشان کرد: حکومت اصلی مختص خداوند است و اسلام فقط راهکار حکومت داری را آموزش داده و هر کسی بخواهد برای مردم حکومت کند باید به اذن معبود باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ