معرفی هویت بانوی در تراز انقلاب هدف جشنواره « طنین» است

اقتصاد ایران: محمودآباد - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران معرفی هویت بانوی در تراز انقلاب و الگوی سوم را از اهداف جشنواره رسانه ای « طنین» اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته پازوکی ظهر پنجشنبه در آئین آغاز به کار رویداد طنین با اشاره به اینکه امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است، اظهار داشت: امروز دشمن مهندسی افکار می‌کند یعنی جز به جز تمامی محورهای لازم را افکارسنجی کرده و براساس میل آن قشر برنامه‌ریزی را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: از صدر اسلام تا به امروز زنان در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی بسیار مؤثر و اثرگذار داشتند، نقش حضرت خدیجه علیه السلام در ترویج دین اسلام، نقش حضرت زهرا سلام الله علیها در معرفیت و ماندگاری ولایت، نقش حضرت زینب سلام الله علیها در بحث ماندگاری اسلام و قیام امام حسین و به همین ترتیب تا انتها، انقلاب مشروطه و قیام قبل از انقلاب و پیروزی انقلاب چه نقشی داشتند.

مسئول دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران افزود: امروز نیز بانوان در حوزه جنگ نرم موثرند، اینکه امروز ما در راستای جشنواره رسانه‌ای بانوان برنامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف اجرا می‌کنیم، امروز نیاز است بحث جهانی که مقام معظم رهبری دائم در این حوزه می‌فرمایند در مسائلی همچون معرفی بانوی تراز انقلاب سبک زندگی ایرانی و اسلامی و الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی اینها بسیار مهم است و مهمتر اگر ما در این حوزه توانمندی و اشرافیت و ارتقا رو نداشته باشیم، خود به خود باخته‌ایم.

پازوکی ادامه داد: امروز دشمن با مهندسی افکار و جز به جز فکر فرزندان ما را از مهد کودک تا ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه و محله افکار سنجی می‌کند، وقتی مهندسی افکار انجام شد براساس آن عملیات روانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ما برای دور زدن مهندسی افکار دشمن باید چه کنیم، گفت: داشتن مهندسی معکوس بسیار مهم در حوزه رسانه است که یکی از مهم‌ترین حوزه‌های ما در دنیای امروز بوده و دشمن تمام هم و غم خود را گذاشته که بانوی ما جنبه اصلی و اساسی خودش رو گم کند و این عملیات با شعار زن زندگی آزادی همراه است.

مسئول دفتر زنان و خانواده استانداری مازندران افزود: مقام معظم رهبری در بحث جهاد تذکر دادند که امروز یکی از وظایف اصلی ما بانوان به خصوص شما اصحاب رسانه معرفی هویت واقعی زنان است، این عمل می‌تواند در قالب موشن، کلیپ، فیلم یا هر چیزی که فکر می‌کنید می‌توان با آن نشان داد که زن ایرانی یا همان بانوی تراز انقلاب که حضرت آقا اعلام کردند.

پازوکی در پایان خاطرنشان کرد: بانوان امروز در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و پزشکی نقش بسیار مؤثر و فعال در بزنگاه‌های تاریخ دارند؛ در حال حاضر در غزه و فلسطین و لبنان شاهد نقش آفرینی این بانوان هستیم و بنا به فرمایش حضرت آقا نقش اساسی ما نقش تربیتی که مهمترین نکته آن همسرداری عالی، تربیت نسل آینده فرزند و در کنارش فعالیت‌های اجتماعی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ