۴۷۰۰۰نفر در طرح بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر ثبت‌نام کردند

اقتصاد ایران: معاون اعضاء صندوق اعتباری هنر با اشاره به نام‌نویسی بیمه تکمیلی درمان صندوق اعتباری هنر برای سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ گفت: بر اساس آخرین آمار، بیش از ۴۷ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر کشور برای بهره‌مندی از خدمات این بیمه ثبت‌نام کرده‌اند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، مسلم کریمی خدمات بیمه تکمیلی را یکی از مهمترین خدمات در میان 38 خدمت صندوق اعتباری هنر به جامعه فرهنگ و هنر برشمرد و اظهار کرد: از آنجا که خدمات بیمه تکمیلی به مسئله سلامت اصحاب فرهنگ و هنر و هزینه‌های درمانی آنها مربوط می‌شود، صندوق تلاش می‌کند بهترین امکانات درمانی را با همکاری شرکت‌های بیمه‌گر توانمند، برای اعضاء تحت پوشش فراهم کند.

معاون اعضاء صندوق اعتباری هنر با اشاره به نهایی شدن ثبت‌نام حدود 47 هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت گفت: اسامی این افراد برای برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی درمان به شرکت طرف قرارداد ارسال شده است.

کریمی با اشاره به جزئیات ثبت‌نام اعضاء در سه طرح امید، رفاه و آرامش بیمه تکمیلی درمان تصریح کرد: بالغ بر38 هزار نفر در طرح آرامش، حدود 7 هزار نفر در طرح رفاه و هزار و 700 نفر نیز در طرح امید اقدام به ثبت‌نام کردند.

وی در ادامه بیان کرد: آمارها حاکی از استقبال جامعه فرهنگی و هنری کشور از طرح آرامش دارد.

معاون اعضاء صندوق اعتباری هنر همچنین به تفکیک نام‌نویسی اعضاء در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: از تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان بیمه درمان تکمیلی، بیشترین فراوانی به ترتیب به رشته‌های سینمایی، تجسمی و موسیقی مربوط می‌شود.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، بالاترین تعداد ثبت‌نام‌شدگان بیمه درمان تکمیلی در سال 1403 مربوط به استان‌های تهران، البرز و اصفهان است.

معاون مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تأکید کرد: با عنایت به توافقات انجام شده در قرارداد منعقده میان صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه‌گر، برای سال 1403-1404، شاهد رشد بالای برخی از بخش‌های جدول تعهدات نسبت به سال گذشته هستیم.

کریمی در خصوص نحوه برخورداری از خدمات بیمه درمان تکمیلی و دریافت خسارت گفت: شرکت بیمه‌گر با اکثر بیمارستان‌های معتبر، مراکز درمانی و تشخیصی در تمامی سراسر کشور طرف قرارداد است. بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور و ارائه کارت ملی از خدمات درمانی تا سقف تعهدات بیمه‌نامه مطابق تعرفه‌های اعلامی وزارت بهداشت و کسر فرانشیز استفاده کنند. همچنین بیمه‌شدگان برای برخورداری از خدمات مراکز طرف قرارداد غیرآنلاین می‌توانند با ارائه دستور پزشک به یکی از مراکز شعب "بیمه دانا"، معرفی‌نامه دریافت کنند.

وی اضافه کرد: بیمه‌شدگان در صورت مراجعه به مراکز درمانی که طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر نیستند، مدارک پزشکی را به همراه فاکتور هزینه‌ها به یکی از شعب "بیمه دانا" تحویل دهند.

بر اساس این گزارش، قرارداد بیمه تکمیلی برای اعضاء صندوق اعتباری هنر که از طرح بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند از تاریخ 1403/07/01 الی 1404/06/31 برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ