پیام قدردانی شهروند فلسطینی از کمک‌ها و حمایت‌های ایران+ فیلم

اقتصاد ایران: یکی از شهروندان فلسطینی با انتشار پیامی در فضای مجازی از کمک‌ها و حمایت‌های ایران از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمایت‌ها و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و محور مقاومت با پیام‌های تشکرآمیز شهروندان فلسطینی روبرو شده است.

در همین راستا یکی از شهروندان فلسطینی ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرد و طی آن از کمک‌ها و حمایت‌های ایران از فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

این شهروند فلسطینی در این ویدیو اعلام کرد: من و ملت فلسطین، صادقانه به جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستیم. از دولت و ملت ایران به دلیل تمامی کمک‌های تسلیحاتی، مالی، تجهیزات پزشکی و دیگر موارد که به گروه‌ها و جوانان ما ارائه داده است تشکر می‌کنیم.

وی افزود: ایران کشوری پشتیبان است و کشوری است که از ملت مظلوم فلسطین پشتیبانی می‌کند، چرا که ایرانیان ملتی هستند که از زمان شاه و ساواک و حکام دیگر با ستم دست و پنجه نرم کرده‌اند. ما و تمامی جهان نیز در حال حاضر از یهودیان ستم و رنج می‌بینیم. (آزار یهودیان در حدی بوده که) حتی از تمامی کشورهای اروپایی هم اخراج شدند.

این شهروند فلسطینی ادامه داد: اروپایی‌ها آن‌ها را نزد ما فرستادند تا از آنان رهایی یابند. ارسال یهودیان به کشور ما از روی محبت نبود، زیرا اگر اروپایی‌ها آن‌ها را دوست می‌داشتند، نزد خودشان نگاهشان می‌داشتند و مشغولشان می‌کردند و می‌گذاشتند که ما در این جا زندگی خود را داشته باشیم.

وی بیان کرد: درود بر ایران و تمامی ملت ایران. ما ملت فلسطین همواره شما را دوست می‌داریم. زنده باشید، زنده باد لبنان، زنده باد فلسطین و زنده باد ایران. ما مشغول انقلابیم تا به پیروزی برسیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ