زنان از محورهای اساسی دفاع مقدس بودند

اقتصاد ایران: محمودآباد - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارش های دفاع مقدس مازندران از زنان به عنوان یکی از محورهای اساسی و ستون دفاع مقدس یاد کرد که حضور موثر در عرصه جنگ داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی پیش ازظهر پنجشنبه در آئین برگزاری ویژه برنامه رویداد طنین که در موزه حفظ آثار و کنار یادمان شهدای گمنام برگزار شد، اظهار داشت: حضور ارزشمند زنان در دفاع مقدس و امروز، نشان از تأثیر بانوان در تمامی عرصه‌ها است.

وی تصریح کرد: زنان یکی از محورهای اساسی دفاع مقدس بودند از خانواده و تا میدان جنگ و پیروزی دفاع مقدس همواره ایستاده و حضور مؤثر در عرصه جنگ داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: تربیت شیر مردان و حضور آن‌ها در میدان مجاهدت به خاطر حضور مادران و زنان در میدان دفاع مقدس بود، میدان مجاهدت برای زن ایرانی که زن با بصیرت است، تأثیرگذار بود و امروز نیز حضور زنان در عرصه رسانه نشان از عمق کیفی خبرها است.

سلامی خاطرنشان کرد: جهاد مقدس ما امروز باید رسانه باشد، ما در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن باید رسانه‌ای قوی‌تر باشیم، دشمن با ابزار رسانه امروز، دل مردم ما را خالی می‌کند.

وی عنوان داشت: امروز جهاد مقدسی است که مسیرش با بانوان ما در عرصه رسانه دنبال می‌کنند، در جامعه بصیرت افزایی می‌کنند تا مردم آگاه‌تر باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان گفت: یکی مطالبات بانوان مطالبه‌گر رسانه، تکمیل موزه حفظ آثار باشد تا فرزندان ما امروز و آینده از این مکان بازدید کنند و در راستای ترویج فرهنگ شهدایی قدم برداریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ