معرفی آثار برتر حوزه مقاومت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

اقتصاد ایران: مدیر آژانس ادبی پل از معرفی آثار برتر حوزه مقاومت که در ایران منتشر شده اند در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد .

- اخبار فرهنگی -

 مجید جعفری اقدام مدیر آژانس ادبی پل در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از حضور این آژانس در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد و گفت: طبق روال سال های گذشته ما در بخش رایت سنتر نمایشگاه حضور داریم، پیش از این فراخوانی داده بودیم که ناشران در صورت تمایل به معرفی آثارشان برای انجام مقدمات تقاضای خود را ارسال کنند، حدود 40 درخواست از ناشران داشتیم که از آثار آن ها  25 کتاب را انتخاب کردیم که معرفی کنیم.

وی ادامه داد: این کتاب ها در موضوعات مختلف از رمان گرفته تا کتابهای غیر عمومی که بیشتر در موضوعات علوم انسانی هستند.یک سری کتاب نیز از نشر ایران و نویسندگان صد سال اخیر  و چهره های معاصر انتخاب کردیم.


وی از تنظیم تعدادی قرارملاقاتهایی در سالن رایت نمایشگاه خبر داد و گفت: مذاکرات برای فروش رایت در این ملاقات ها دنبال می شود.امسال نمایشگاه فرانکفورت برای افزایش تعداد قرارهای ملاقات، امکان قرار ملاقات بر خط در سایت نمایشگاه را فراهم کرده است که سعی کردیم از آن فضا هم استفاده کنیم، در مجموع بیش از 50 قرار ملاقات تنظیم شده است. امسال این ویژگی نسبت به سالهای دیگر ایجاد شده و راحت تر می‌شود این ارتباط را گرفت.

وی از حضور در کنفرانس ناشران شارجه در روز های سوم تا پنجم نوامبر خبر داد و گفت: بعد از آن نیز نمایشگاه استانبول را خواهیم داشت که از 2 تا 12 نوامبر است و بعد هم در دسامبر نمایشگاه مسکو را داریم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان یک ناشر نسبت به رویکردهای اتخاذ شده نمایشگاه فرانکفورت در حمایت از اسراییل انتقاد کردید و بیانیه ائتلاف ناشران جهان اسلام را امضا کردید، گفت: ما معمولا سعی می کنیم از مسائل سیاسی دوری کنیم، اما ولی نامه نامه اعتراضی از سوی برخی ناشران جهان در تورنتوی کانادا تنظیم شده بود که ما نیز آن را امضا کردیم. ای بود که ایمیل کرده بودند از تورنتو کانادا تحت و در نشستی که به همین منظور در نمایشگاه تدارک دیده شده است، حضور خواهیم داشت.
وی هم چنین از معرفی 5 اثر برتر ایرانی در حوزه مقاومت در این نمایشگاه به منظور ورود این کتاب ها به بازار جهانی نشر خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ