مدیرعامل سپاهان تغییر کرد!

اقتصاد ایران: باشگاه سپاهان در اقدامی ناگهانی دست به تغییر مدیرعامل خود زد.

ورزش سه: باشگاه سپاهان در اقدامی ناگهانی دست به تغییر مدیرعامل خود زد.

 این تغییر شبانه در حالی اتفاق افتاده که ساعاتی پیش مهدی آذربایجانی به همراه برخی دیگر از اعضای باشگاه سپاهان در جلسه‌ای با امام جمعه اصفهان شرکت کرده بود تا این جابجایی بیشتر تعجب‌برانگیز باشد.

مهدی آذربایجانی 21 اردیبهشت ماه سال گذشته بود که از پست معاونت مالی شهرداری اهواز کناره‌گیری کرد و با نظر مثبت و پیگیری مستقیم محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل کارخانه، به عنوان مدیرعامل سپاهان و جانشین منوچهر نیکفر که چند ماه پیش تحت فشار جامعه هواداری از سمت خود استعفا داده بود، معرفی شد.

احمد یوسف‌زاده فردی است که تصمیم‌سازان باشگاه سپاهان به عنوان جانشین مهدی آذربایجانی در نظر گرفته‌اند. یوسف‌زاده پیش از این ریاست هیئت مدیره باشگاه سپاهان را بر عهده داشته و با سابقه ورزشی 10 سال حضور در تیم هندبال سپاهان یکی از مدیران قدیمی این باشگاه اصفهانی به‌شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر حضوری فعال در هیئت مدیره باشگاه سپاهان داشته است. آخرین پست یوسف‌زاده در کارخانه فولاد مبارکه، معاونت طرح و توسعه این شرکت بوده است.

تغییر آذربایجانی در حالی اتفاق افتاده که او طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای تقویت تیم در دسترس مورایس داشت و سعی داشت ارتباطی مستقیم هم با جامعه هواداران فوتبال در اصفهان داشته باشد.

هنوز هیچ اظهارنظر دقیقی درباره دلیل جدایی ناگهانی و غیرمنتظره مهدی آذربایجانی انجام نشده است، اما به نظر می‌رسد این تغییر بزرگ و شبانه در باشگاه سپاهان به دلیل تغییرات کلان‌تر در سطح دولت و وزارت سمت به عنوان مدیرعامل جدید باشد.

یوسف‌زاده در حالی از پست ریاست هئیت مدیره باشگاه سپاهان به پست مدیرعامل ارتقا یافته که چالش‌های بزرگی در تیم فوتبال باشگاه در ابعاد مختلف وجود دارد و باید دید حضور این فرد قدیمی و باتجربه در ساختار باشگاه سپاهان چه تاثیری در نتایج تیم‌های مختلف آنها و به ویژه تیم فوتبال خواهد گذاشت.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ