اجلاسیه شهدای امدادگر استان سمنان برگزار شد

اقتصاد ایران: سمنان- اجلاسیه ۱۱۷ شهید امدادگر استان سمنان با حضور مسئولان و جمعی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان و همچنین خانواده معزز شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالن هلال احمر استان سمنان شامگاه چهارشنبه میزبان اجلاسیه بزرگ ۱۱۷ شهید امدادگر استان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، خانواده بزرگ هلال احمر و جامعه بهداشت و درمان استان سمنان بود.

رئیس هلال احمر کشور در این مراسم ضمن قدردانی از جامعه امدادگران در دوران دفاع مقدس، گفت: خدمات امدادگران و شهیدان این عرصه در دوران هشت سال دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست.

پیرحسین کولیوند با بیان اینکه گرامی داشت یاد شهدا، ادامه دادن راه آنها و لبیک دوباره به امامین انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: شهدا خدمات گسترده‌ای به انقلاب اسلامی و نظام داشتند که باید از آنها قدردانی شود.

وی به مسائل غزه هم اشاره کرد و بیان داشت: جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در لبنان و غزه مدرک آشکار نقض حقوق بشر است و در این در حالی است که مجاهدان راه حق با تمام قوا در برابر این جنایت‌ها ایستادگی کرده و خواستار شکستن سکوت خارجی‌ها هستند.

۳۵۰۰ شهید امدادگر داریم

مدیر مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت نیز در سخنانی ضمن اشاره به آماری از حضور امدادگران در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای این عرصه گفت: بیش از ۱۰۰ هزار رزمنده بهداری در دفاع مقدس حضور داشتند و این افتخاری برای جامعه هلال احمر و همچنین بهداشت و درمان کشور است.

سردار نصرالله فتحیان با بیان اینکه ۷۰ هزار نفر از این تعداد را امدادگران تشکیل می‌دادند، تاکید کرد: امدادگران گاهی حتی بعد از خط مقدم و زیر تیربار دشمنان بدون پناه به امدادرسانی مبادرت می‌ورزیدند و رشادت‌هایشان در تاریخ جاویدان شد

وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ شهید امدادگر در کشورمان شناسایی شده است، افزود: ما مرهون و مدیون خدمات این شهدا هستیم و امروز اگر امنیت و آرامش داریم مرهون خدمات و مجاهدت‌های شهدای ما در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تا کنون است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ