ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ازبکستان

اقتصاد ایران: امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری امروز، بازی با ازبکستان را متفاوت از دو دیدار قبلی دانست و آن را دیداری درگیرانه توصیف کرد. با این وجود باتوجه به دو بازی اخیر تیم ملی می‌شود درباره ترکیب قلعه‌نویی مقابل ازبک‌ها به نتایجی رسید.

فرهیختگان: امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری امروز، بازی با ازبکستان را متفاوت از دو دیدار قبلی دانست و آن را دیداری درگیرانه توصیف کرد. با این وجود باتوجه به دو بازی اخیر تیم ملی می‌شود درباره ترکیب قلعه‌نویی مقابل ازبک‌ها به نتایجی رسید.

درباره حضور بیرانوند درون دروازه که بحثی وجود ندارد و با توجه به مصدومیت حسین کنعانی، احتمالا شجاع خلیل‌زاده و حزباوی زوج خط دفاع تیم‌ ملی را تشکیل می‌دهند. از طرفی با توجه به حضور صالح حردانی در مصاف با امارات، به نظر می‌رسد که قلعه‌نویی در بازی‌های حساس روی این بازیکن در مقایسه با آریا یوسفی حساب ویژه‌تری باز می‌کند. میلاد محمدی هم طبق معمول در سمت چپ خط دفاع کار خود را دنبال می‌کند. در میانه میدان اما سامان قدوس به عضوی جدانشدنی از ترکیب قلعه‌نویی شده و احتمالا یکی از یازده نفر اصلی ما مقابل ازبک‌ها باشد. به علاوه حضور سعید عزت‌اللهی هم در ترکیب اصلی قابل پیش‌بینی است. سمت چپ خط دفاع ازبکستان با توجه به آرایش تیم در دو بازی گذشته، به احتمال زیاد توسط مهدی قایدی مورد هجوم قرار خواهد گرفت و حضور علی قلی‌زاده نیز نسبت به جهانبخش هم محتمل تر به نظر می‌رسد. در نوک خط حمله هم برخلاف دیدار مقابل امارات که آزمون کار را از روی نیمکت آغاز کرد، به نظر می‌رسد که زوج سردار و طارمی امیدهای اول گلزنی ما مقابل ازبک‌ها باشند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ