ائمه جمعه در بین جوانان حضور پررنگ‌تری داشته باشند

اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از ائمه جمعه استان خواست تا در بین جوانان حضور پررنگ‌تری داشته باشند و گفت: دیدار با جوانان و نوجوانان باید در فضایی صمیمی و تعاملی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه چهارشنبه در جمع ائمه جمعه استان سمنان به میزبانی دفتر خود خواستار حضور پررنگ ائمه جمعه در بین جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان شد و بیان کرد: دیدار با جوانان و نوجوانان باید در فضایی صمیمی و تعاملی انجام شود.

وی افزود: یکی دیگر از نیازهای امروز کشور، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور ائمه محترم جمعه است چراکه این‌گونه برنامه‌ها، برخی ذهنیت‌ها و شبهات در خصوص ائمه جمعه را برطرف و زمینه ارتباط کلامی و ادراکی را فراهم می‌کند و این امر در نهایت حضور نوجوانان و جوانان در نمازهای جمعه را درپی خواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: یکی از برنامه‌های مدون ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، حضور پررنگ مؤمنان در مجامع عمومی است که صرفاً جنبه ایجابی و فرهنگی دارد.

مطیعی همچنین با اشاره به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان، رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حمایت از جبهه مقاومت را مورد تاکید قرار داد و افزود: در شرایط کنونی، حمایت از جبهه مقاومت صرفاً در کمک‌های مادی خلاصه نمی‌شود چراکه مهم‌تر از کمک‌رسانی، ایجاد انگیزه در جامعه برای حمایت پرشور از مظلومان غزه و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی است.

وی با یادآوری مشارکت همه‌جانبه آحاد مردم برای حمایت از رزمندگان در طول هشت‌سال دفاع مقدس اظهار کرد: آتش خشم و انزجار مردم از جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی نباید فروکش کند و از سویی دیگر نباید به یک قشر خاص محدود شود چراکه مساله فلسطین، یک مسأله فراگیر اسلامی و انسانی است.

امام جمعه سمنان تجمیع و ساماندهی کمک‌های مردمی برای حمایت از جبهه‌های مقاومت را ضروری دانست و گفت: مردم باید بتوانند کمک‌های مختلف خود به مردم غزه و لبنان را به سهولت و البته با اطمینان به جبهه مقاومت ارسال کنند که یکی از راهکارهای آن ایجاد ستادی ذیل نظر ائمه محترم جمعه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ