سرمربی خارجی در لیگ ایران؛ اگر جنگ شود، می‌جنگم!

اقتصاد ایران: سرمربی مونته‌نگرویی استقلال خوزستانی عقاید سیاسی جالبی دارد و این را در همین مدت کوتاه اقامتش در ایران نشان داده است.

خبرورزشی: سرمربی مونته‌نگرویی استقلال خوزستانی عقاید سیاسی جالبی دارد و این را در همین مدت کوتاه اقامتش در ایران نشان داده است.

میودراگ بوژوویچ یکی از تازه واردهای امسال لیگ ایران بوده که در تابستان هدایت استقلال خوزستان را به عهده گرفت. بوژوویچ که تیمش هم فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد و مورد تحسین کارشناسان هم قرار گرفته، عقاید ضد سرمایه‌داری را حفظ کرده و این موضوع را در گفت و گوی اختصاصی با خبرورزشی هم مطرح کرده بود. با این حال اخیرا اتفاق جالبی رخ داده و او گرایش سیاسی خود و دشمنی با آمریکا را علنی کرده است!

چند روز قبل که بوژوویچ در یک جمع حضور داشت، وقتی با برندهای نوشابه پپسی و کوکاکولا مواجه شد، نتوانست جلوی خودش را بگیرد و جملات جالبی به زبان آورد. سرمربی استقلال خوزستان به اطرافیانش گفت: «تعجب می‌کنم که شما چطور از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنید وقتی می‌دانید پول آن به حساب دشمنتان یعنی آمریکا واریز می‌شود. من هرگز لب به کوکاکولا و پپسی نمی‌زنم.»

بوژوویچ که قبلا هم گفته بود از چند پاره شدن سرزمین مادری‌اش اصلا دل خوشی ندارد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم به خاطرات جالبی اشاره کرد:« زمانی که یوگوسلاوی سابق وجود داشت و به اشغال نیروهای ناتو درآمده بود، من شخصا به شکل مسلح با آنها جنگیدم. آن زمان خیلی جوان‌تر بودم اما اگر همین حالا هم با آمریکا جنگ شود، بار دیگر اسلحه به دست می‌گیرم و برابر آنها می‌ایستم!»

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ