نفرات برتر مسابقات مدعیان کوارش در رده سنی نوجوانان کشور مشخص شد

اقتصاد ایران: بجنورد_ رییس انجمن کوراش گفت: مسابقات مدعیان کوراش نوجوانان کشور در مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

مصطفی دلیریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مسابقات مدعیان نوجوانان کوراش کشور از صبح چهارشنبه با حضور ۱۳۰ کوراش‌کار از سراسر کشور به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت و در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد

رئیس انجمن کوراش کشور در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در وزن ۳۸ کیلوگرم امیرعلی علی‌نیا، حسن اکبری، محمد مهدی فیروزآبادی و علی باغچقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج وزن ۴۲ کیلوگرم مسابقات کوراش نوجوانان کشور که در آن امیررضا رحمتی، رضا جعفری و علی منصوری و سعید کشوری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، بیان کرد: در وزن ۴۶ کیلوگرم نیز حسام دولتی، امیرحسین حسن‌زاده، مهرزاد جمالی و عرفان نردینی نیز مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

دلیریان بیان کرد: در وزن ۵۰ کیلوگرم امیررضا سعیدی برجی، شایان سبزعلی، محمدصالح کریم‌زاده و شاهین سبزعلی نیز مقام‌های اول تا مشترک سوم را به دست آوردند.

رئیس انجمن کوراش گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد امین سلیمانی، طهماسب طهماسبی، متین اسماعیل‌زاده و رضا جمشیدی بر روی سکوهای اول تا سوم مشترک قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم یوسف باغچقی، محمد پارسا عبدی، آروین بخشوده و آرشا جمالی مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

دلیریان اظهار کرد: در وزن ۶۵ کیلوگرم محراب مکرمی، احسان حیدری، امیرحسین خدادادی و حسین جمالی مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

رئیس انجمن کوراش تصریح کرد: در وزن ۷۱ کیلوگرم علی باغچقی، مهدی رستگار، امیرعلی ناوگانی و حمیدرضا رمضانی به ترتیب بر روس سکوهای اول تا سوم مشترک ایستادند.

وی گفت: در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا دهخدا، سجاد وحدتی، معین قهرمانی‌مقدم و پاشا شاهباز مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

دلیریان بیان کرد: در وزن ۸۳ کیلوگرم محمد برفراز، امیرصالح نوروزیان، امیرعباس کریمی نیز بر روی سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس انجمن کوراش تصریح کرد: در وزن مثبت ۸۳ کیلوگرم نیز مصطفی محمدیاران، رضا اسدی، امید کشان و مهبد پورمحمود نیز مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

دلیریان افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جهان که در آذرماه سال‌جاری به میزبانی مغولستان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ