افتتاح سالن ورزش‌های زورخانه‌ای شهدای انتظام در سنندج

اقتصاد ایران: سنندج-سالن ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شهدای انتظام همزمان با گرامیداشت هفته فراجا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سالن ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شهدای انتظام ستاد فرماندهی نیروهای انتظامی استان کردستان عصر چهارشنبه طی مراسمی در گرامیداشت هفته فراجا افتتاح شد.


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این آئین ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای این قشر اظهار کرد: ورزش زورخانه ای با توجه به برجسته کردن روحیه و منش پهلوانی و جوانمردی در میان ورزشکاران و اینکه این ورزش به نحوی منتصب به امام علی (ع) بوده، بسیار مورد تاکید و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و گسترش و توسعه این رشته ورزشی یکی از راهبردهای دستگاه ورزش و جوانان است.

آمنه غلام ویسی بیان کرد: در دیدار اخیر جامعه ورزش کشور با رهبری، ایشان با توجه به قدمت، ریشه دار بودن و برجسته بودن اخلاقیات اسلامی در این رشته ورزشی در میهن اسلامی ایران بر ضرورت رشد و توسعه این رشته ایرانی اسلامی در میان جامعه به مسؤولان ورزش کشور سفارش بسیار کردند.

وی بیان کرد: این افتخار بزرگی برای افرادی است که در رشته ورزش‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند.

غلام ویسی افزود: امیدوارم با افتتاح این سالن کمک بزرگی به توسعه رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که در استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج بسیار مورد توجه است و ورزشکاران ما با اقتدا به مولا امام علی (ع) موجب افتخارآفرینی برای استان و کشور عزیزمان شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با قدردانی از دیدگاه حمایتی فرماندهی نیروی انتظامی استان نسبت به ورزش تصریح کرد: یکی از ارگان‌هایی که همواره در برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی کمک کننده به دستگاه ورزش و جوانان بوده، نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر همکاری دوجانبه ورزش و جوانان استان و فرماندهی فراجا در کردستان اذعان داشت: دستگاه ورزش و جوانان کردستان با همکاری هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان این سالن را به اقلام ورزشی مورد نیاز تجهیز خواهند کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ایلان پور پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای شهرستان سنندج تجلیل به عمل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ