فضای مجازی فرصت تبیین مبانی دین برای نسل جوان است

اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت: شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با توجه به توسعه و گستردگی فرصت مناسبی برای تبیین مسائل دینی و سبک زندگی برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان قم اظهار کرد: عصر امروز با توجه به فراگیری فناوری و توسعه شبکه‌های اجتماعی، جوانان و نوجوانان را به این سو سوق داده که اغلب اوقات خود را در فضای مجازی سپری کنند.

امام جمعه قم بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی باتوجه به توسعه و گستردگی فرصت مناسبی برای تبیین مسائل و سبک زندگی است، بنابراین باید نهایت استفاده را از این فضا داشته باشیم.

تولیت حرم بانوی کرامت ابراز کرد: فضای مجازی یکسری تهدیدات و فرصت‌هایی را برای نسل جوان ایجاد می‌کند و ما بایستی با مغتنم شمردن این فرصت فراگیر برخی مسائل را نظیر گسترش اقامه نماز و دیگر موارد را از این طریق فرهنگ سازی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اقامه نماز باید در جامعه اسلامی گسترش پیدا کند و تقویت شود و اولویت همه دستگاه‌ها و نهادها و عامه مردم باید این مساله بسیار مهم باشد.

آیت الله سعیدی یادآورشد: نماز خواندن بر اساس نص صریح آیات قرآن جمعی از خیرات و برکات را برای دنیا و آخرت مسلمان به همراه دارد و ذکر خداوند همواره باید بر زبان مؤمن جاری و ساری باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: خواندن نماز در حالت خستگی و بی‌حالی درست نیست، بلکه باید به‌گونه‌ای باشد که انسان باور کند با خداوند در حال سخن‌گفتن است.

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: ستاد اقامه نماز استان قم باید شرایطی را برای الگوسازی ترویج فرهنگ نماز را فراهم کند و اولویت خود را با هدف تعالی و تقویت این امر هدف گذاری کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: توجه به محتوای نماز و تقویت حس سخن‌گفتن با خداوند در حالت نماز بسیار اهمیت دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ