پروژه آزادراه شهید سلیمانی باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

اقتصاد ایران: کرج- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باید تمام توان خود را معطوف کنیم تا این پروژه تا پیش از تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خیرالله خادمی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه آزادراه شهید سلیمانی و پل‌های B۱ و B۲ مطرح کرد: مقرر شد به منظور تأمین نقدینگی پروژه، زمین مربوطه به کارگاه به پیمانکار واگذار شود تا شهرداری و دولت سهم خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی افزود: ضرورت دارد با راهبری استاندار البرز یک برنامه بهره برداری روی پروژه گذاشته شود چراکه با اولویت بندی آن می‌توان قبل از اتمام کار، پروژه را به شکل مرحله‌ای برای بهره برداری آماده کرد. با اتخاذ این تدبیر بخش‌های مهم و راهبردی پروژه، با تمرکز ویژه و تأمین اعتبار، تسریع می‌شود و مورد بهره برداری مردم قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید تمام توان خود را معطوف کنیم تا این پروژه تا پیش از تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ مورد بهره برداری قرار گیرد، عنوان کرد: این پروژه به عنوان یک پروژه اولویت دار علاوه بر دولت سیزدهم در دولت چهاردهم نیز مصوب شده و مورد توجه جدی قرار دارد.

خادمی با اشاره به اینکه با توجه به سیاست‌های تأمین مالی باید پروژه‌ها پله به پله پیش روند و بر این مبنا نیز تأمین اعتبار می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از منافعی که از قبال احداث این آزادراه حاصل می‌شود باید در راستای پیشرفت پروژه صرف شود.

به گفته وی، دو گلوگاه مهم کشور در بخش غرب پایتخت مربوط به استان البرز و در شرق تهران مربوط به پاکدشت می‌شود که رفع تنگناهای این دو گلوگاه برای کشور ضرورت دارد. اگر تجارب بزرگ و سازنده استاندار البرز نبود این پروژه پیشرفت این چنینی را تجربه نمی‌کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ