روستاییان و عشایر نقاط قوت انقلاب اسلامی هستند

اقتصاد ایران: شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز توسعه، آبادانی و عدالتی در روستاها و مناطق عشایری به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است چراکه عشایر و روستاییان نقاط قوت این انقلاب مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری امروز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز روستا و عشایر، اظهار کرد: در رژیم ستم شاهی بیشترین کم لطفی‌ها به جامعه روستایی و عشایری می‌شد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به این جامعه را از جمله وظایف خود می‌داند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: توسعه، آبادانی و عدالتی که امروز در روستاها و مناطق عشایری شاهد تحقق آن هستیم به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است چراکه عشایر و روستاییان نقاط قوت این انقلاب مقدس هستند.

وی ادامه داد: در زمان حمله رژیم بعث عراق به مرزهای ایران عشایر در سر حدات مرزی با استفاده از سلاح‌های ابتدایی خود مقابل دشمن ایستادگی کردند که این امر نشان از وفاداری و پایبندی آن‌ها به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حیدری عنوان کرد: جامعه عشایری سهم بسیار مهمی از تولید در کشور را برعهده دارند و به همین علت نیز گفته می‌شود عشایر از نقاط قوت انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به گسترش چتر عدالت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق عشایری اشاره کرد و گفت: گسیل اردوهای جهادی به این مناطق و حضور مسئولان عالی رتبه کشور در بین روستاییان و عشایر در پیشرفت و آبادانی روستاها و مناطق عشایری نقش مهمی داشته است همچنین یکی از خدمات بزرگ به دو جامعه مهم در کشور بعد از انقلاب اسلامی تشکیل شوراها بود چراکه به این ترتیب مشکلات مردم به خوبی پیگیری و رفع می‌شوند.

وی اضافه کرد: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم ۲۰۰ روستا با استفاده از تانکر آبرسانی می‌شد اما اکنون تأمین آب شرب پایدار در ۱۵۰ روستا تحت عنوان جهاد آبرسانی در حال انجام است که برخی از این پروژه‌ها در مرحله نهایی و برخی نیز دارای پیشرفت ۹۰ درصدی هستند.

حیدری اجرای طرح هادی در روستاها را یکی دیگر از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق کم برخوردار دانست و تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن با قوت در روستاهای چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است تا به این طریق مشکل مسکن روستاییان نیز برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۱۰۰ مجوز بوم‌گردی صادر شد که همین امر نیز در اشتغالزایی و رونق مناطق روستایی نقس بسیار مهمی داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ