فراخوان استانی جشنواره تئاتر بسیج تمدید شد

اقتصاد ایران: اراک- مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی از تمدید فراخوان استانی پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی امیری از برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» خبر داد و گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با رویکرد ویژه به تنوع شکلی و موضوعی در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش نمایش صحنه‌ای و نمایش محیطی، میدانی و خیابانی برگزار می‌شود، افزود: فراخوان این جشنواره در سطح استانی تا ۲۴ مهرماه جاری تمدید شده و علاقه‌مندان فرصت دارند تا آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی تصریح کرد: اولویت‌های موضوعی جشنواره شامل انعکاس هنرمندانه کارکردهای مختلف بسیج در امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری در ایجاد و ترویج نشاط و امید در جامعه، توجه به حضور مؤثر و کارآمد بسیج در اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی نیروهای بسیجی در امداد رسانی در بلایای طبیعی؛ ارائه هنرمندانه از چهره‌های شاخص بسیج در عرصه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی با رویکرد برجسته‌سازی عناصر مؤثر استانی است.

امیری با اشاره به تمدید فراخوان استانی جشنواره تئاتر بسیج، ادامه داد: پس از داوری آثار ارسالی توسط هیئت داوران در هر بخش دو اثر برتر به دبیرخانه جشنواره ملی معرفی خواهند شد تا در جشنواره سراسری نیز شرکت داده شوند.

وی با اشاره به دیگر مقررات شرکت در جشنواره افزود: آثار ارائه شده به جشنواره باید تولید سال جاری باشند و هر کارگردان مجاز به ارسال یک اثر در یکی از بخش‌ها است، همچنین مدت زمان آثار بخش صحنه‌ای نباید بیشتر از ۸۰ دقیقه و بخش محیطی، میدانی و خیابانی بیشتر از ۳۰ دقیقه باشد.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی جریان‌سازی هنری با بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنرمندان در عرصه‌های مختلف را از محورهای ویژه جشنواره‌های فرهنگی هنری بسیج دانست و گفت: تولید محتوا و جذب و تربیت نیروی انسانی از اهداف مهم و اصلی جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ