رسیدن به آرامش در خانواده نیازمند داشتن مهارت زندگی است

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: همه باید دنبال آرامش باشیم و هیچ چیزی با ارزش تر از آرامش برای انسان نیست اما لازمه رسیدن به آرامش داشتن مهارت زندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین پیش از ظهر چهارشنبه در طرح «سلام همسایه ۳» که در مسجد موسی ابن جعفر (ع) مهرگان برگزار شد با بیان اینکه قرآن راهنمای زندگی است و باید بر اساس منویات قرآن مسیر زندگی را ترسیم کنیم، اظهار کرد: افتراق و استرس و مشکل امروز جامعه به دلیل عدم توجه به قرآن است.

وی با بیان اینکه بی تفاوتی به دستورات خدا و کتاب او قرآن نتایج جبران ناپذیری دارد، ادامه داد: باید مبنای کار همه ما قرآن باشد تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: یکی از راه آرامش خانواده آرامش معنوی است و در صورتی که اولیای خانواده ایمان و اعتقاد قوی داشته باشند می توانند علاوه بر اینکه خانواده را اداره کنند می توانند آرامش را نیز به خانواده منتقل کنند.

وی با بیان اینکه زندگی سالم و صحیح لازمه توجه به اهمیت دادن به تعالیم قرآنی و الهی است، تاکید کرد: ایمان ضعیف پدران و مادران بنیان خانواده را سست کرده و باعث بروز آسیب های اجتماعی در یک خانواده می شود.

حجت‌الاسلام پورآرین با بیان اینکه همه دنبال یک زندگی سعادتمندانه و با خانواده ای گرم داشته باشیم، اضافه کرد: همه باید دنبال آرامش باشیم و هیچ چیزی با ارزش تر از آرامش برای انسان نیست اما لازمه رسیدن به آرامش داشتن مهارت زندگی است.

وی با اشاره به تحولات منطقه اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله نمی تواند به سازمان رزم حزب الله ضربه بزند و بدون نگرانی باید منتظر نابودی اسرائیل باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ